جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رئیس جمهور افغانستان وارد تهران شد

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 418096
اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان صبح امروز در صدر هیاتی عالی‌رتبه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال وزیر کشور قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد اشرف غنی در این سفر دو روزه در دیدار و گفتگو با مقامات عالی‌رتبه کشورمان راه های گسترش و تقویت همکاری های دوجانبه و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی را بررسی می کند.

محمد محقق معاون دوم رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی رئیس جمهور، اکلیل حکیمی وزیر دارایی، داوود شاه صبا وزیر معادن و سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجران و برخی از مقامات دولتی افغانستان،‌ اشرف غنی را در این سفر همراهی می کنند.

این نخستین سفر اشرف غنی به ایران پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته افغانستان است و این سفر به دعوت رسمی آقای روحانی صورت گرفته است.

رئیس جمهور کشورمان امروز از همتای افغان خود در مجموعه سعد آباد به طور رسمی استقبال می کند.

رئیس جمهور افغانستان نهم اسفند ۹۳ سفرش به ایران را به علت خسارت های ناشی از حوادث طبیعی در ۱۹ استان این کشور به تعویق انداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *