شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

آقای صادقیان! شما این فصل هم لژیونر بودی!

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 419491
پیام صادقیان هافبک تبریزی پرسپولیس باز هم خبر‌ساز شد. این آقا(!) رفته و در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی را نوشته که بوی خداحافظی می‌دهد.
به گزارش جهان، خبر ورزشی نوشت: پیام صادقیان هافبک تبریزی پرسپولیس باز هم خبر‌ساز شد. این آقا(!) رفته و در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی را نوشته که بوی خداحافظی می‌دهد.

كمي آب و تاب هم به مطلب خود داده كه مثلاً خيلي از شرايط ناراحت و ناراضي است و اما طوري نوشته انگار مي‌خواهد برود. او چند روز قبل هم گفته بود «همين حالا از اروپا پيشنهاد دارم». اين مطلب را بگيريد و گره بزنيد به آن مصاحبه تا وجه اشتراك‌شان را پيدا كنيد‌؛ «شايد صادقيان مي‌خواهد از پرسپوليس به اروپا برود.» اما موضوع اينجاست كه او براي پرسپوليس هم بازيكن مؤثري نبود. صادقيان در اين فصل به جاي يك بازيكن حرفه‌اي، بيشتر شبه كاريكاتوري از يك فوتباليست را به تصوير كشيد با اين حال بخشي از هواداران پرسپوليس هنوز به او اعتقاد دارند.

پرسپوليسي كه حتي با وجود داشتن صادقيان مي‌باخت و تقريباً در اين هفته‌ها هر وقت او به عنوان بازيكن ذخيره به ميدان رفت، شكست سرخپوشان هم رقم خورد، هنوز آنقدر «بدبخت» نشده كه منتظر خداحافظي كردن يا ماندن يك بازيكن پرحاشيه باشد. اصلاً بگذاريد موضوع را از طرف ديگرش نگاه كنيم. حالا صادقيان آمده و مسائلي را مطرح كرده كه «الكي، مثلاً» مي‌خواهد از ايران به يك كشور ديگر برود و فوتبالش را با برچسب «لژيونر» ادامه دهد! اما پيام در اين فصل هم لژيونر بود. او كه براي پرسپوليس هرگز نتوانست يك بازي مؤثر داشته باشد، بعد از ديدار مقابل فولاد، دقيقاً همان لحظه كه با دست به سينه داور كوبيد و اخراج شد، از فوتبال ايران رفت.

او لژيونر شد در سرزمين حواشي و حوادث. هر كاري كه فكرش را بكنيد انجام داد. نه زمان علي دايي خوب بازي كرد و نه زمان حميد درخشان. درگيري با بازيكنان خودي و بودن در اوج درگيري‌ها، كار هميشگي‌‌اش بود. حتي روي نيمكت هم مي‌نشست، حادثه مي‌ساخت مثل بازي با النصر كه از اين طرف زمين رفت و مدافع النصر را با چك و لگدهايش نوازش كرد. اين آقاپيام حالا مي‌خواهد از پرسپوليس برود. دستش هم درد نكند كه قبل از جدايي، اين‌طور پيام‌هاي حزن‌انگيز براي هواداران مي‌نويسد ولي او خيلي وقت است كه از پرسپوليس جدا شده و شرايط بازگشت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جور آدمها در حد نام پرسپولیس نیستند و خیلی دلشان بخواد تو این تیم بمانند!!