جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳۷
۱۱۳

نامه انتقادی 100 نماینده مجلس به روحانی

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 409096
بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور این سوال را مطرح کردند که آیا روند توهین به منتقدان نقطه پایانی خواهد داشت یا مسیر توهین و سلب آزادی‌های مشروع و شکایت ادامه می‌یابد.
نامه انتقادی 100 نماینده مجلس به روحانی
به گزارش جهان به نقل از فارس، بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، خواستار تجدید نظر وی در نحوه مواجهه با منتقدان شدند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

خدمت جناب آقای دکتر روحانی (دامه توفیقاته)

رئیس محترم جمهوری اسلامی

سلام علیکم؛

انقلاب اسلامی ایران برای تحقق ارزش‌های اسلامی، استقلال و آزادی ملت مظلوم ایران پدید آمده است و رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است که تأمین کننده استقلال و آزادی مشروع ملت بزرگ ایران و مدافع ارزش‌های اسلامی است، از مصادیق آزادی‌ها، آزادی بیان و انتقاد از مسئولان کشور است.

منتقدان براساس وظیفه قانونی و شرعی، مواردی را خطاب به جنابعالی و همکارانتان در حوزه‌های اقتصادی مانند توزیع سبد کالا، واردات بی‌رویه اقلام کشاورزی و کالاهای لوکس، در حوزه سیاسی مانند بکارگیری افراد افراطی و فتنه‌گر در بدنه دولت و نیز سیاست خارجی کشور و در زمینه مذاکرات هسته‌ای مانند رعایت خطوط قرمز نظام و منافع ملی مطرح کرده‌اند.

متأسفانه جنابعالی به جای استقبال از انتقادات دلسوزانه منتقدان به عنوان حق قانونی آنها در نطق‌های مختلف خود، توهین‌های متعددی را نثار آنها کرده‌اید، توهین‌هایی مانند نسبت دادن کم‌سواد، بی‌شناسنامه، بزدل، صبی یتشیخ، بروند جهنم، تازه به دوران رسیده‌ها، نداشتن عقل سالم، توهین هایی که ارتکاب به آن از سوی افراد عادی دور از اخلاق است تا چه رسد به مقامی چون ریاست جمهوری.

سوال ما از رئیس جمهور محترم آن است که آیا بیماران صعب‌العلاج، معلولان و نیز جانبازان عزیز که عضوی از بدن خود را در دفاع از اسلام و این کشور عزیز فدا کرده‌اند، باید مورد توهین و تمسخر شما قرار بگیرند و به تعبیر شما چون بدن سالمی ندارد، عقل سالمی ندارند، عزیزانی که به برکات جانبازی آنها این کشور امنیت یافته و افرادی چون ما و شما به پست و مقامی رسیده‌ایم، آیا باید مورد توهین قرار بگیرند؟

آقای رئیس جمهور! چه ضرورتی دارد که آنقدر آرای شکننده ۷ دهم درصدی خود را به رخ منتقدان بکشید و از آنان بخواهید که مسئولیت‌های خود را ترک کنند و جای خود را به کسانی بدهند که در فتنه یا از فتنه‌گران بودند و یا از ساکتین و از طرفی با این سخنان نظام را در اذهان جهانی متهم به دیکتاتوری نمایید، شما در عمل که همین کار را می‌کنید و کسی از اصولگرایان را باقی نگذاشته‌اید لااقل شعارش را ندهید.

جناب‌ آقای رئیس جمهور! آیا روند توهین به منتقدین نقطه پایانی خواهد داشت یا مسیر توهین کردن و سلب آزادی‌های مشروع و شکایت از آنها همچنان ادامه خواهد داشت؟

جناب آقای رئیس جمهور! آیا مناسب نمی‌دانید حداقل همان برخوردی را که با دشمن شماره یک ملت بزرگ ایران و به قول امام (ره) با شیطان بزرگ یعنی آمریکا داشته و مذاکره برد - برد را با آنها در کمال احترام آغاز کردید و اوباما را مؤدب یافتید، با منتقدان داخلی و ملت بزرگ و مظلوم ایران داشته باشید و به جای توهین و تمسخر به سخنان آنها نیز گوش فرا دهید؟

جناب آقای رئیس جمهور، احراز هر پست و مقامی در این مملکت بزرگ مستلزم رعایت شئونی است که همه مسئولان کشور باید آنها را رعایت کنند فلذا از جنابعالی انتظار داریم به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای یا توهین و تحقیر، استهزاء منتقدین و اختلاف افکنی میان اقشار مختلف جامعه، به حل مشکلات متعدد اقتصادی و فرهنگی مردم عزیز و بزرگ کشور اسلامی بپردازید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بسیار منطقی و شایسته.
مهدی
بابا بی انصافی نکنید!! اینقدرررررررر سعه صدر تا حالا دیدی!!!! تازه از خارج نامه نوشتن که روحانی تو دیگه کی هستی!!! معجزه کردی!!!! آخر من تقی صحبت کردنی!!! اینا نبفهمند!!!!
ایرانی فدایی علی(ع)
Iran, Islamic Republic of
چه عجب بالاخره یه جمعی از یه نهاد رسمی یه نامه به ایشون نوشتن،به دور از تعارفات و کمی صریح، ولی متاسفانه اینجور نامه ها هیچ وقت جواب داده نمیشود.
ضد خود شيفتگى !!؟؟
معجزه ؟! از چه امام زاده اى !!!!!!!!؟؟؟؟؟


جهان ! مرگ هرچه از خود متشكر، هذفش يا سانسور نكن،،،
صفا
آیا نمی شود از رییس جمهور بخاطر توهین به 49.3 درصد مردم به دادگاه شکایت نمود ...
باید این کار را انجام داد تا دیگر کسی یا رییسی به ملت شریف ایران توهین نکند
سرور
با خودش می شود 49.3درصد به علاوه یک نفر.چون اول به خود محترمشان بر می گردد!
هروقت به 13 میلیون نفری که به موسوی رای دادن، اجازه داده شد که از احمدی نژاد و علم الهدي بخاطر خس و خاشاک نامیدن و بزغاله گفتن شکایت کنن اونوقت شما هم شکایت کن
محمد
احمدی نژاد که هیچی...از علم الهدی معلومه خیلی دلخوری...حرف حق خیلی سوز داره...
Indonesia
یعنی خوشم میاد که اصلا اهل حرف حق شنیدن نیستید و بعد از این همه توضحاتی که داده شده هنوز هم نشان می دهید همه شما مرغتان یک پا دارد. دوست عزیز خس و خاشاک به آشوبگران گفته شد زیرا در قبل از بیانخس و خاشاک از حماسه چهل میلیونی تقدیر شد یعنی مجموع آرای موسوی و بقیه در خصوص بزغاله هم مخالفان ولایت فقیه مدنظر بودند حالا شما می گویی همه سیزده میلیون رای دهنده به موسوی آشوبگر و ضد ولایت فقیه بودند؟؟؟
احسنت
بابا اینا اصرار دارن که خودشونو خس وخاشاک معرفی کنن هرچی میگیم با شما نبودن با اراذل واوباش بودن می گن نه با طرفدارای موسوی بوده خوب بابا لابد هستن دیگه خودشون که اینو می خوان
Germany
من خودم یکی از اون سیزده ملیون نفر بودم ولی بعد که به خیانت موسوی پی بردم از او به شدت متنفر هستم. او آدم خیانتکاری است که کمترین حکمش باید اعدام باشد.
تو و امثال تو هم جزء سطل آشغال و مسجد و بانک آتیش زنهایی بودید که قاطی ما شدید و البته همان خس و خاشاک و بزغاله.
ضمنا به موسوی هم رای ندادید و حد اکثر رای باطله دادید
ناآشنا
داداش !! معلومه که تو هنوز ازخواب زمستونی 88 بیدارنشدی !!!!!
خس وخاشاک را به ارازل و اوباش که قصد تخریب مملکت را داشتند گفت نه کسانی که قانونی دنبال سوالاتشون بودن
کسی که خیمه امام حسین "ع"وبانک واموال بیت المال رو اتیش میزنه از گوسفندوخروگاو، وخس و خاشاک هم بد تره!!
تقی
برای بارهزارم: اگر غیر بیبیسی یک بار از منبع دیگری فقط یک دقیقه جلو تر از کلمه خس وخاشاک احمدی نژاد را در صحبتش گوش میکردی اگر اهل لجاجت نباشی نظرت عوض میشد در مورد بزغاله نیز غیر چند هزار نفری که جنایت عاشورا را افریدند ولایق بدتر از ان بودند واحتمالا در انتخابات نیز شرکت نداشتند بعیداست یکی از ان 13میلیون به خود گرفته باشد
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
يادت نره خانم گوگوش هم به موسوي راي داد يه موقع حقش ضايع نشه داداش.
امان از مزدوری
راست می گی خس و خاشاک وبزغاله چیزی نیست به کسی که وطن فروشی می کند خیلی کمه بگو معا ویه بگو عمر وعاص
کی به 13 میلیون گفت خار و خاشاک؟ حالا خوبه فیلمش هست. اون بنده خدا به همه رای دهنده ها(13میلیون موسوی و 25 میلیون خودش و...)احترام کرد و تشکر کرد. به اون هایی که اموال عمومی رو آتیش زدند و .. گفت خس و خاشاک.
مگر این که شما قائل باشید همه 13 میلیون اموال عمومی رو آتیش زدند.
او به منکران امام زمان(عج) بزغاله گفت و به سوزاندگان سطل شهرداری خس و خاشاک گفت تکلیف خودت را با خودت روشن کن بعد بیا بیرون. هوا خارج از فصل سرد شده ممکنه سرما بخوری
داداش اینا یه آقا زاده رو میخوان محاکمه کنن اینطوری تحت فشارن و زورشون نمیرسه انوقت توقع داری حاج حسن رو دادگاهی کنن؟
محمد
کی تحت فشاره ؟ تواین چند روز محاکمش کردن میفهمی ...حاج حسنم به وقتش ...خودتونم فهمیدید حتی اگه رئیس جمهور از شما باشه ،بازم مملکت دست کسی دیگی ایست.
محمد علی
دیدی متوجه نشدی . اتفاقا روحانی را راحت تر میشه محاکمه کرد تا اقازاده
هادی
من بهش رای نمیدم
محمد علی
.... حالا چطور این شخص اینهمه توهین میکند و صدایتان در نماید
فعلا از آمارهای.... به صفر رسیدن تورم در بهمن ماه و کاهش تورم به زیر 16 درصد و گرانی نان که ظاهرا کافی نبود و سال دیگه هم قراره گران تر بشه شکایت کنیم بعد برسیم به توهینهاش
مجتبی
شکایت؟!

به نظرم ریس جمهور با ادب تر وپر رای تر از ایشون تا بحال در ایران نبوده


















الکی مثلا من پیام 24 خرداد رو گرفتم
شاهنشاه عارى از مهر !!؟؟
ما اعلان ميكنيم : هركسى مارا قبول ندارد. از اين كشور به هر جا دلش خواست برود ! پاسپورت اورا ميدهيم ،اينجاجاى
او نيست ؟؟!!!
حالا پاسپورت مان هم از نظر كدخدا ، آيا ارزش داره ؟؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
کی گفته منتقدین تنها همین 49.3 درصد هستند. خیلی از آنهایی که به ایشون رای دادند هم الان منتقد هستند.
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
گوش اگر گوش رئيس ناله اگر ناله ماست.
آن چه جائي نرسد فرياد است.
مجیداعتمادی
جناب آقای روحانی شما پیام دوم خرداد را درک نکردید که مدعی بودند میخواستند از دشمن بی تفاوت و از بی تفاوت دوست بسازند شما که از دوست دشمن میسازی
Iran, Islamic Republic of
...وای بر ما بااین طرزتفکر
نیمآ
Iran, Islamic Republic of
بی صبرانه منتظر شنیدن تعبیر جدید انتقادپذیرترین رئیس جمهور تاریخ ایران درباره نمایندگان مجلس هستیم!!!
حرف حقی است که نرود در سنگ
مریلا
احسنت براین صدنفر
اسامی نماینده هایی که از رحیمی پول گرفتند چی شد؟
مهدي
... چقدر فضا داديد به منتقدين
شما را بخدا اينقدر مانع تراشي و انتقاد و ... نكنيد و در امور خطيري كه مملكت به آنها نياز دارد كمكش كنيد و بگذاريد بنده خدا كارش را انجام دهد
ناآشنا
کمکش کنیم که مردمو ازاینکه هستند باشیب ملایم افزایش قیمتها بیشتر زجربده....
یکی جلوی بنده خدا رو نگرفته وقتی به وزیر خارجه اش اعتماد نداره و برادرش رو میفرسته این یعنی چی؟؟؟؟
ما که ولش کردیم اون ول کن نیست تو هر سخنرانی آرا نیم درصدی را به رخ مردم می کشه وهی می گه پیام 24 خرداد را درک نکردن
رشید
آفرین بر شما نمایندگان واقعی ملت و امیدواریم آقای روحانی اینهمه دفاع و علاقه به حامیان فتنه و دگر اندیشان کمی هم به منتقدان و مومنین و انقلابیون و خواست خانواده شهدا که ولی نعمت شما هستند توجه کنید .
سید
Iran, Islamic Republic of
من همیشه فکر می کردم خطاب آقای روحانی عده ای بیسواد هستند فکر این 100 نفر را نمی کردم تا خودشان را معرفی نمودند خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسم امضا کنندگان این نامه رو هم بنویسید تا تکلیفمونو سال دیگه بدونیم (;
جای احمدی نژاد خالی .که شب عیدی بیاید وبا شما کمی خوش باشید.وچایی بخورید؟؟؟؟؟؟
احسنت بر این نمایندگان شجاع ای کاش تمام نمایندگان این نامه رو بدون استثنا از طرف ملت ایران امضا می کردند.
Iran, Islamic Republic of
این شد رییس جمهور؟؟؟؟جل الخالق
بابا فکر دوره بعدتون را هم بکنید رئیس جمهوره ها یه چیزی هم به شما می گه !!
محسن از رفسنجان
نرود میخ آهنین در سنگ.
Iran, Islamic Republic of
....
شما هم زياد جوش نزنيد دلسوز منافع خودتان هستيد ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
کاسه داغ تر از اش
غلامرضا قهرمانی
متن دقیقی بود.
آقاي دكترروحاني
با سلام واحترام
با اقتدار با فسادمبارزه كن وفقط از خدا بترس . مانمايندگان مجلس را خوب مي شناسيم. وحمايتهاي آنها ازدولت نهم ودهم را فراموش نمي كنيم. اميدوارم پل صراط بتوانند جواب حمايتهاي خود را بدهند.
بازمانده 8 سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
ما دولت میخام چکار حجاب که عالیه تورم که 16 درصد با مدغ 8500 تومنی اداره ها هم که کار مردم رو را میندازند قوانین راهنماییی ورانندگی هم رعایت میشه پول کم ندارند هرروز یه چیزی هوشمند میشه
نظرت چیه عزیزم به عنوان اولین قدم ژنرال بیژن زنگنه به عنوان کسی که ... را برکنار کند؟...
ناآشنا
نه اینکه ازاین آقاووزرائی که معرفی کردکه اکثرشون از اصحاب فتنه بودن اصلا همکاری نکردن ؟؟؟؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نرود میخ اهنین در سنگ !
مشكل از روحاني نيست مشكل از اون صندلي است كه هر كه روي آن مي نشيند انديشه ،‌تفكر و نظرش تغيير مي كند .
گوگولی
نمایندگان گرامی باید از زندگی شهید مدرس درس بگیرند!!!!!!!!!! .طرف تا حالا خیلی رحم کرده فقط فحش داده و به جهنم حواله داده نکنه بگی نگفتی !!!!!!! منتظر تبعید و .................... باشند.
بروند به جهنم، ...
ابواسحاق
نکته اول اینکه رای ایشان از شما بیشتر است
نکته ی دوم اینکه هر وقت به اندازه ی شیطان بزرگ معقول شدید باشما هم حرف می زند
Kuwait
ولی کار شیطان بزرگ گفتگوی منطقی با عاقلان نیست! بلکه فقط با کسانی وارد گفتگو میشه که در مقابلش متواضع باشن و گوش به فرمان! که بنظرم طرفشو خوب پیدا کرده..
Iran, Islamic Republic of
خدای من یک رأی شکننده با 7 دهم درصد برتری چطور یک عده‌ای را اینطور وقیح کرده ؟؟؟؟

اگر امثال شما با 11 میلیون اختلاف رأی برنده انتخابات بودید لابد بقیه مردم رو آتیش میزدید!!!
جناب‌ آقای رئیس جمهور! آیا روند توهین به منتقدین نقطه پایانی خواهد داشت یا مسیر توهین کردن و سلب آزادی‌های مشروع و شکایت از آنها همچنان ادامه خواهد داشت؟
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
بلبشو و فریادها و توهین های ایشان در آن جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص انتصاب یکی از روسای دانشگاه کشور که....
مجلس انقلابی حمایت حمایت .
علي
Iran, Islamic Republic of
جهان تورخدا اين كامنت و بذار؛اولا" اين 100نماينده كه از دلواپسان كه نيستند؟؟؟؟دوما"خيلي دوست دارم اين 100نماينده محترم را ببينم و ازآنان بپرسم؛ خدا وكيلي شما با مردم وانقلاب و آرمان هاي امام راحل هستيد؛ يا مواظب جيب و صندلي خودتان. اخه برادران من؛ مگر شما نديديد؟؟؟؟كه مردم با نوع فكر وتفكر وروش شما در كشور مخالفند ونه بزرگگگگگگگگ را در انتخابات رياست جمهوري به شما گفتند. چرا هنوز نشسته ايد. برويد به خانه هايتان و روش ومسلك را با مردم كنيد. كدام راي شككننده؟؟؟!!!!!!!!!!!! يا علي برادران.
جعفرلو
کاش تا قبل از 24خرداد یک مناظره بین روحانی و احمدی نژاد میذاشتین تا در یک فرصت برابر چنان تومار آمارهای الکی را برهم بزند که حتی "جهانگیری"(خان) هم به کمک بخت "نوبخت "نتواند جمع اش کند !
بیچاره ملت که پیام پیروزی 50% شکننده را درک نکرده ان!!!!!!!!
این دیگه چه جورشه ؟!
انتقادی که مورد توجه قرار نمی گیره
امیر
Australia
سلام
آقای روحانی که میگه من حقوقدان هستم لاااقل
باید این را بداند که هریک از این توهین هابه منتقدان
بارحقوقی دارد.
آنهم به ملّت ایران که طعم ولذّت آزادگی را در این
36 سال کشید اند البته با درهم کوبید حکومت ستم شاهی وبا دادن هزارها شهید
. حالا یکی پیدا شده که اوباما رامودب .وو
ودوباره آوردن دمکراسی غربی به ایران
مانمیدانیم این دولت پشتش بکی گرم است .
لابد بکدخدا .
Germany
در اصل این نصیحت نامه را باید حداکثر مسؤول فرهنگی یکی ار مساجد کشور برای رییس جمهور ارسال کند.

کار اصلی مجلس در این زمینه بعد از یکی دو اخطار شدید باید بررسی عدم کفایت سیاسی ایشان باشد و بس والا این بی حرمتیها همواره در همه دوره ها اجرا خواهد شد.

اگر یک صدم این مزخرفات را صدر اعضم آلمان به ملتش روا بدارد ۲۴ ساعت هم در پست خودش نمیتواند بماند.
محمد
اخلاق چه به سرت آمد یادت به خیر کجا رفتی ؟
محمدی
جناب آقای روحانی یا خود شما هم این حرف هایی که میزنی قبول داری یا اینکه تحت فشار هستی ...
غیب گفتی؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
مراقب باشديد
شیطان بزرگ چقدر شیرین است که اکثر دولتیان ومجلسیان و آقا ؟زاده ها دوست دارند گرین کارت آنجا را داشته باشند - این 100 تا --چزو آن 170 نفر نیستند ؟؟
علی
به قول سعدی
با سیه دل چه سود گفتن وعظ نرود میخ اهنی در سنگ
United States
حرف شما درسته ولی ای کاش 170 نفر از نماینده ها این نامه رو امضا می کردند .
باور کنید 170 نفر اعتبارشون بین مردم بیشتر بود .
خاتمی
درود بر روحانی
درود بر ظریف
Germany
بدبختي اينجاست كه با اين گفتمان بي ادبانه رييس جمهور، آبروي روحانيت هم صدمه خواهد ديد.
کاش نمایندگان علیه ملت دوره ی پروفسور احمدی نژاد هم عرضه ی انتقاد داشتند که مملکت را بر باد داد...الان منافع شخصی شان به خطر افتاده برای همینه ...
تمام بدبختی های دوره احمدی نزاد زیر سر همین مجلس بود که چون جلوی بعضی خواسته های نامعقولشان می ایستاد، سنگ جلوی پاش می انداختند.یادتون رفته که جناب احمدی نزاد و رییس مجلس با هم تیشه میدادن و اره میگرفتن.
پس چرا رییس محترم مجلس حالا سکوت اختیار کرده
وقتی معاون اول 30 سال تاجر بوده و وقتی وزیر صنعت هزار میلیارد سرمایه داره -مردم چه انتظاری دارند!!
نیکنام
الحمدلله که مجلس زنده است
البته دیدارباخانواده شهدا مانند سپر است که درعمل همیشه پی خانواده زده
چُغوک
درود بر نمایندگان مجلس الحق و والانصاف نامه بجا ودرستی بود.ان شالله که جناب روحانی هم دست از حاشیه بازی بردارند.
الان بچه مون هم بی تربیت شده تا چیزی میشه به دوستاش میگه میلرزید برید به جهنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جهان توروخدا، منطقی نوشتم کامنت و قلع و قمع نکن!!!
حاج داود
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین صدنماینده شجاع ومردمی.آقای روحانی دور بعد هرگز رای نمی آورد البته اگربه همین رویه دراداره کشور وبرخورد بامنتقدان دلسوز ادامه دهدوفتنه گران خائن رادرپستهای حساس بکار گیری نماید.
نبی زاده
تشکر میکنیم از نمایندگان مجلس که مودبانه مطالب را به رئیس جمهور گوشزد کردند و حالا نوبت رئیس جمهور است که مودبانه پاسخ دهد
کریمی
نتیجه گیری این آقا توان اداره مملکت را ...
...
راستی تازه به دوران رسیده یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خداوند متعال امثال م
.ه را خلق کرده که به ما انسانها بفهماند که دنیا جایی نیست که بشه صد در صد حق و عدالت را جاری کرد و قیامت ضرورت این دنیاست خدایا ملک الموت را بفرست!!!
یکه نیست به این آدم بگه اگه243 هزار رای دیگه نمی آوردی الان این سمت رو نداشتی...
حسن
Romania
جای تاسف است که این صد نفر در برابر توهین و پوز خند رییس جمهور قبلی در مجلس سکوت کرده و لام تا کام حرف نزدند . برام خیلی جای سوال است
اسامی را می نوشتی نامه بدون اسم پشیزی ارزش ندارد
ابراهیم
باتشکر ازنماینگان شجاع ودلسوز ...
تا زمانی که منتقدان یک عده بیسواد کم سواد بیکار و...........................باشند ادامه خواهد داشت
بیسواد، بی‌شناسنامه، بزدل، صبی یتشیخ، بروند جهنم، تازه به دوران رسیده‌ها، نداشتن عقل سالم،
جانباز
Norway
ما به هیچ عنوان ازعملکرد این دولت که همان کارهای خاتمی راباشیوه ...درپیش گرفته رضایت نداریم وشکایتش رابه خدامیکنیم .
..واطرافیانشان غرب پرست وسرمایه دارهستند...
خشت اول چون نهد معمار کج . تا ثریا می رود دیوار کج . خشت اول دیوار ریاست جمهوری را همین نمایندگان با رای مثبت به وزرائی که نقش آنها در فتنه مشخص بود را کج گذاشتند حالا هی انتقاد ، چه فایده . خودم کردم که لعنت بر خودم باد
ر محسن پور
Iran, Islamic Republic of
چرا مجلس به تخلفات خود که همانا رشوه به 170 نماینده رسیگی نمی کند؟ اگر اعتقاد به مبارزه با تخلف دارند اسامی 170 نماینده متخلف معرفی گردد
United States
زود جلویش را بگیرد ...
هاجی
بابا ، ایشان که.. حلقه به گوش هاشمی ...
از نمایندگان واقعی ملت تشکر می کنم.
ایا این صد نفر میتوانند حرف منتقدین خود را تحمل کنند ...
تا اینجا که بیش از 70 درصد از مدیران دولت قبل هنوز در راس کار اجرا هستند .
زنده باد نمایندگان با دل و جرأت!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه عجب
جهان جان کاش اسامی نمایندگان رو هم میاوردی.
نمایندگان محترم شما مطمئنید باسوادین!! باشه حالا شما گیرم که باسواد افراطی که نیستین!
آیا بیماران صعب‌العلاج، معلولان و نیز جانبازان عزیز که عضوی از بدن خود را در دفاع از اسلام و این کشور عزیز فدا کرده‌اند، باید مورد توهین و تمسخر شما قرار بگیرند و به تعبیر شما چون بدن سالمی ندارد، عقل سالمی ندارند، و..... آیا باید مورد توهین قرار بگیرند؟ این دیگه چه جور سئوالیه؟ شما مثلا نمایندگان مملکتین، این سئوال واقعا بچگانه و مزحکه.
باید سئوالی میپرسیدن که روحانی به بهانه این سئوال مزحکتون نمیکرد.
قادر
با این نامه خواستند روی پول هایی که از رحیمی گرفته اند سرپوش بگذارند