چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

وضعیت راه‌ها در تعطیلات عید فطر

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 372691
محدودیت‌‌های ترافیکی جاده‌‌های منتهی به شمال کشور در تعطیلات پیش رو اعلام شد، بر این مبنا تردد کامیون از ساعت ۶ صبح فردا در محور‌های شمال و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۱۲ فردا سه‌شنبه، از مرزن‌آباد به کرج ممنوع است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، براساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارتی‌، سامانه‌های هوشمند تردد شمار بر خط‌ و تصاویر دریافتی از گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است. ‌

محدودیت‌‌های ترافیکی راه‌ها تا پایان روز جمعه
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه ۰۶/۰۵/۹۳ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۰/۰۵/۹۳ درمحورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز
در محور هراز تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است. تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۰/۰۵/۹۳ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰روز جمعه مورخ ۱۰/۰۵/۹۳ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

‌تردد ‌همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

‌تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ روز دوشنبه ۰۶/۰۵/۹۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز سه‌شنبه ۰۷/۰۵/۹۳ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ ‌الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه‌ از محور هراز ممنوع است.

محدودیت ترافیکی جاده‌‌ها در محور فیروزکوه
در مسیر فیروزکوه تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه ‌از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع است.

محدودیت‌های ترافیکی مسیر کرج – چالوس
تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت ازمسیر کرج – چالوس کماکان ممنوع است‌. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۵/۹۳ الی ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۵/۹۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۲:۰۰روز دوشنبه مورخ‌ ۰۶/۰۵/۹۳ الی ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۵/۹۳ از کرج تا دزدبن به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد ‌به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۰۵/۹۳ الی ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۵/۹۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۰۷/۰۵/۹۳ الی ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۵/۹۳ تردد انواع وسایل نقلیه از کرج تا ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۰/۰۵/۹۳ الی ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه ۱۱ مرداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محور چالوس نیز از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۵/۹۳ الی ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۱۱/۰۵/۹۳ بدون استثناء از محور چالوس ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور آستارا ـ اردبیل
‌تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ جمعه مورخ ۱۰/۰۵/۹۳ از محور آستارا‌ به اردبیل‌ و بالعکس‌ ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ‌ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین
‌تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۵/۹۳ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه‌ از محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ‌ترافیکی در محور ‌سلفچگان-قم
تردد همه وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی-کامیون-کامیونت) به استثناءحاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶:۰۰الی ۲۴:۰۰روز جمعه مورخ ۱۰/۰۵/۹۳ از محور سلفچگان به قم ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


arash
پنج شنبه رو تعطیل نمیکنن؟