جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷

اسم مستعار جونیور در قرارداهای نفتی!

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 361620
ارشاد توریستی ، خاموشی خودجوش ، بازهم دستیار دردسر ساز ، افشاگری درباره کم فروشی پمپ بنزین ها و ورود هیولای اتریشی به ایران از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است .
اسم مستعار جونیور در قرارداهای نفتی!
نماینده بروجرد در سخنان خودش در صحن علنی مجلس درباره فساد اقتصادی از اسم جونیور رمز گشایی میکنه گویا جونیور اسم آقازاده های دخیل در برخی قراردادهای بودارنفتیه که آنها رو باید با اسم جو نیوز صدا کرد...
 
 گرفتید که .... جونیور اسم جدید برخی آقازادهاست که چون پدرشون از گذشته و حال و آینده همچنان در ریاست و سیاستند منتقدین براشون اسم مستعار جو نیور انتخاب کردند 
 

 متاسفانه یا خوشبختانه این آیتم هم یه جوری به مبارزه با جونیورها مربوط می شد. 
 
در برنامه نگاه یک دهقان یکی از نمایندگان مجلس می گه : در ایران بالای 15 میلیون تومان قانون پولشویی می گه باید چک کرد حساب مردم را اما برای مسئولان این کار صورت نمی گیره ، طرف مقابل (ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  )می گه مسئولان ما اینقدر هم نامطلوب نیستند . 
 
 البته کار به اینجا کشید یکهو برق استودیو بصورت خود جوش پرید ...صدای مهمانها در تاریکی : حالا ما صحبت کنیم تا بیاد
 
وزیر اطلاعات: عارفانه و عاقلانه گفته باید توریست ها را تکریم کنیم.
 
حاج آقا صرفا جهت اطلاع جنابعالی در اصفهان لباس نظامی (لباس شبیه ماموران نیروی انتظامی )   دوختند کردن تن راهنماها یا پلیس توریست ها که هر وقت توریست بخت برگشته چشمش به اینا می افته فکر کنه قراره الان تکریم بشه ..یکی از تروریست های خارجی در اصفهان در مصاحبه با خبرنگار می گه از پلیس توریست بدلیل نوع لباسش ترسیده.. 
 
دستیار درد سر ساز(یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی)رو که یادتون نرفته . هفته پیش رئیس جمهور کلی تلاش کرد تا گاف ایشون رو درباره ارم  هلال احمر و ماجرای شیر و خورشید جمع و جور کنه ایشون اما ول  کن نیست مثلا این هفته فرمایش کردند که صدا و سیما جز رسانه های اپوزیسیونه .
 
دستیار البته حق داره چون وقتی درباره اقوام ومسائل دیگه حرفهای دردسرساز می زنه اونوریها برایش کف می زنن ایشون هم احتمالا خوشش میاد و اونها رو رسانه های حامی دولت فرض می کنه - خب با این منطق مشعشع معلومه ما که انتقاد می کنیم از دستیار ؛‌در ذهن ایشون می شیم رسانه اپوزیسیون 
 
می گن یه سالن همایش هست تویکی از استان ها که هر کدام از وزرای قبلی و فعلی آموزش و پرورش میان اونجا خوابشون می گیره !!(تصویر چرت زدن حاجی بابایی و فانی وزیران قبلی و فعلی که خوابیده اند) ‌چقدر شبیه هم خوابیده بودند 
 
خبرنگار واحد مرکزی خبر رفته بود یه همایشی به نام همایش اندازه گیری اونجا دید اندازه وقت رو نمی شناسن و سی و پنج دقیقه تاخیر دارن .خبرنگار ما همونجا شنید رئیس سازمان استاندارد از نازل های غیر استاندارد سوخت در پمپ بنزین ها می ناله .رئیس استاندارد  میگه فشار هدفمندی و بحران جهانی سوخت با این نازل ها و کم فروشی ها فشارش بر مردم بیشتر میشه .
 
می شه لطفا میزان این فشاری رو که قبول دارید به مردم میاد مشخص کنید.
 
خبردار شدیم این هفته از بازار داغ فروش هواپیمایی دو نفره در تهران و ورود اتومبیل ملقب به هیولای اتریشی به ایران که برای از ما بهتران بود و  نه فرودستان؛
 
بی خیال بابای هفته تعلق گرفت به استاندار تهران که درباره آب و فاضلاب و صیفی جات اطراف تهران گفت:با سیستم های امنیتی و قضایی هماهنگیم هر گونه کشت سبزیجات و صیفی جات آلوده را گزارش  کنند و ... استاندار جان نه خودتو  سر کار بزار و نه به یاد ما بیار آلان که از زمان تیر کمون شاه سبزی های اونجا را با چی آبیاری می کنند . بعدشم شما باید به این کشاورز یا آب مناسب برسونی یا ببریش سمت کشت جایگزین . چه علاقه ای دارید شما فرتی برخورد امنیتی و قضایی کنی ؟! 
 
این لایک زدنم لا مصب چنان جذابیتی داره که نگو ! اما واقعا نگرانیم ،‌نگران چتیدن و لایک زدن فوتبالیست ها در اردوی اتریش تا دیر وقت تا صبح ...
 
20 روز تا جام جهانی داریم عزیزم ...شب ها زودتر بخواب  
 
افخم سخنگوی وزارت امورخارجه: سی دی  من روحانی هستم رو دیدم تلاش شده، کار بعدی امیدواریم حرفه ای تر بشه براشون آرزوی موفقیت می کنم.
 
به این میگن جواب حرفه ای؛‌ مراقب چی می گه و می دونه باید با چشم باز حرف بزنه البته  با چشم بسته هم می شه حرف زد و دستور بگیر ببند داد... در مقابل پخش سخنان وزیر ارشاد  که این سی دی رو ندیده و در خواست برخورد قضایی می کنه .
 
صرفا این هفته با تصاویر یه عشق اردکی که گویا این دوتا اردک  دلباخته همند و تاب دوری از هم را ندارند تمام میشه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *