جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۰

دلار روزی ۵ تومان گران شده است/ احتمال افزایش تابیش از۴۰۰۰تومان

شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 441225
در صورت عدم تحرک اقتصادی مناسب توسط دولت در حوزه ها و بخشهای مختلف، قیمت دلار در بازار تا بیش از ۴۰،۰۰۰ ریال نیز افزایش خواهد یافت.
دلار روزی ۵ تومان گران شده است/ احتمال افزایش تابیش از۴۰۰۰تومان
به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین، همانطور که پیش بینی می شد با واقعی شدن انتظارات اقتصادی بازار بعد از جمع بندی اولیه برجام هسته ای و اظهارنظر مسؤولان مختلف اقتصادی از جمله مسعود نیلی مشاور عالی اقتصادی رئیس جمهور، نوبخت معاون رئیس جمهور، نعمت زاده وزیر صنایع، آخوندی وزیر راه و شهرسازی و … در خصوص اینکه “توافق هسته ای تأثیر بر اقتصاد و حوزه های مرتبط ندارد“، قیمت «دلار» که از ابتدای سال جاری با وعده های تصویب برجام روند نزولی داشت، بلافاصله بعد از توافق هسته ای روند صعودی خود را شروع کرد.

 قیمت دلار در ابتدای سال جاری از قیمت ۳،۳۹۵۰ ریال سیر نزولی خود را تا تاریخ ۲۳ تیرماه ۹۴ ادامه داد و به عدد ۳،۲۳۰۰ ریال رسید اما پس از خواندن بیانیه مشترک جمع بندی برجام بلافاصله با طی روند صعودی در ۴۰ روز گذشته با افزایش روزانه به طور متوسط ۵۰ ریال به عدد ۳،۴۲۵۰ رسیده است.

سیر قیمتی دلار را در ۶ ماه گذشته ملاحظه کنید:


کارشناسان در اینخصوص پیش بینی می کنند در صورت عدم تحرک اقتصادی مناسب توسط دولت در حوزه ها و بخشهای مختلف از جمله مسکن، صنعت، کشاورزی و … در نیمه دوم سال، قیمت دلار در بازار تا بیش از ۴۰،۰۰۰ ریال نیز افزایش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


China
هنوز تا افتضاحی که در دولت اصولگرا به بار آورد فاصله دارد
کاش همونطور افتضاح ببار می اومد اما اینطور وطن فروشی نمیشد
بیچاره کسانی که به خاطر پست و مقام دیگران به جان هم میافتند و به هم متلک بار میکنند
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از گران شدن دلار زیاد شادمان نباش امروز نرخ دلار 3355تومان است دلیلی که در چند روز گذشته دلار کمی رشد داشته است این روزها به علت مسافرت های خارجی و پرواز حجاج تقاضا زیادتراز عرضه است شما مطمئن باشید تا چند روز دیگر دلار روی 3300فیکس می شود مسلله را سیاسی جلوه ندهید مردم خیلی هوشمندانه درک می کنند
شازده
Iran, Islamic Republic of
لولهنگ، پشتوانه ارز در دولت تدبیر و امید است.
(برگرفته از بیانات خطیب ارجمند حضرت استاد ترکان)
United States
مثلا چه تحركي نشان بدهد لطفا راهنمايي فرماييد
مثلا می تواند پشتک وارو بزند!
United States
نفت 20 دلاری و تحریمهای کاغذپاره ، رو چه بکند دولت ؟
خودش کرده که... بر...
نتیجه اعتماد به کدخدای ورشکسته و امیدیافته از دولت یازدهم!
کوثری
دلار با این وضع پنج هزار نومان می شود!