شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

احمدخاتمی: دنبال جایگاه در خبرگان نیستیم

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 410021
یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: درسی که ما از بزرگان خبرگان آموخته‌ایم این است که در مجلس خبرگان به دنبال جایگاه نباشیم.
به گزارش جهان، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به در پیش بودن انتخاب رئیس خبرگان در هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار داشت: تصمیم جدی دارم که برای ریاست و نایب رئیسی مجلس خبرگان کاندیدا نشوم.

وی با بیان اینکه به قصد تکلیف به مجلس خبرگان آمده‌ام و از این رو به دنبال هیچ جایگاهی نیستم،‌تصریح کرد: این درسی است که ما از بزرگان خبرگان آموخته‌ایم.

به گزارش فارس،‌ هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری که در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه با سخنرانی سرلشکر جعفری و ظریف برگزار می‌‌شود، رئیس مجلس خبرگان نیز انتخاب خواهد شد.

در شانزدهمین اجلاس خبرگان و در غیاب مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی، که در شهریور ماه سال جاری برگزار شد، آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول ریاست موقت این مجلس را بر عهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
البته اصرار دوستان.....
سید
من واقعا متأسفم...

هاشمی و دوستانش در حال تکمیل پازل خود هستند و روی ریاست بر خبرگان حساب ویژه باز کرده اند...

اونوقت تو این شرایط شما به جای عمل به تکلیف خود که تلاش برای حفظ ریاست خبرگان در دایره نیروهای انقلابی است از درس بزرگان حرف می زنید؟!

مگر امام نفرموده بود نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد؟!

واقعا باید تأسف خورد، این حرفهای شما انسان رو به یاد امثال سلیمان صردها می اندازد...
حالا این دفعه رو خواهشا کاندیدا شوید! ! روی ما رو زمین ننداز