جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
رپرتاژ آگهی

برندینگ شهری از زبان دکتر محمدرضا عصاریها

يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 416827
در مصاحبه ای که در آغازین روزهای سال ۹۴ و در دفتر گروه تخصصی برندسازان با آقای دکتر عصاریها مدیر عامل این گروه انجام شد، ایشان در خصوص ابعاد مختلف دانش مارکتینگ و لزوم بکارگیری ابزار توانمند این حوزه برای رونق بخشیدن به صنایع تولیدی و افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه شرکتهای خدماتی تاکید کردند.
ایشان که به تازگی نگارش و چاپ دو کتاب با نامهای "نقشه راه برای کسب و کارهای بین سازمانی" و "در تیر رس رقبا" را با همکاری انتشارات تایماز به پایان رسانده اند در ادامه در خصوص اهمیت "بِرند شهری" و ضرورت توجه به آن در جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی توضیحاتی را مطرح نمودند.

کشورهایی نظیر ترکیه و گرجستان و اخیرا آذربایجان مثالهایی بودند که دکتر عصاریها در خصوص نمونه هایی برندسازی شهری(البته تا حدی موفق) ارائه نمودند. ایشان با تاکید بر اینکه قطعا در کشوری نظیر ترکیه و در شهری مانند استانبول محله های فقیر و تاریکی نیز وجود دارد، به هنر هویت سازی شهری به عنوان بازوی موفق برندینگ شهری اشاره کردند.

در ادامه مصاحبه، رویکردهای گروه تخصصی برندسازان در خصوص طراحی و اجرای کمپین های برندسازی شهری توسط ایشان بر شمرده شد. در خاتمه مدیر عامل گروه تخصصی برندسازان، ضمن تاکید بر اینکه هدف اصلی از پروژه های برندینگ شهری در این گروه، ایجاد یک شخصیت برند کارا در جذب گردشگر داخلی و خارجی و نیز جلب نظر سرمایه گذاری است، آمادگی این گروه را برای همکاری با استانداری ها و شهرداری های کشور در خصوص پروژه های برندینگ شهری اعلام نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *