سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱

دریای خزر ۶ دانش‌آموز را بلعید

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 296722
شش دانش‌آموز پسر که در قالب اردو به سواحل مازندران سفر کرده بودند، غرق شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فرزاد بزرگی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به اینکه افراد غرق‌شده در قالب یک اردوی ۸۰ نفره دانش‌آموزی از کرج به مازندران آمده بودند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در سواحل ایزدشهر شهرستان نور در ساحل شهرک پزشکان برای شنا به دریا رفته بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۳۰ عضو این گروه برای شناکردن به دریا رفتند، افزود: زمانی که یکی از این افراد به دلیل آشنانبودن به فن شنا غرق‌ شد ۹ عضو شرکت‌کننده در این اردو برای نجات دوست خود به دریا رفتند که از این بین شش تن غرق شدند و فوت کردند.

بزرگی با بیان اینکه اورژانس موفق به نجات چهار تن از این افراد شد، گفت: یکی از این چهار تن درICU بستری است.

وی از انتقال چهار حادثه‌دیده به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور خبرداد و گفت: تاکنون جنازه سه غرق‌شده از دریا بیرون کشیده شده و جستجو برای نجات اجساد سه قربانی دیگر این حادثه نیز ادامه دارد.

بزرگی، گروه سنی شرکت‌کنندگان این اردو را ۱۶تا ۱۸ سال عنوان کرد و گفت: جزئیات این حادثه بزودی منتشر می‌شود.

 این اتفاق روز گذشته در سواحل نور رخ داد و این در حالی است که در سه ماهه بهار و ۱۰ روز اول تیرماه سال‌جاری ۹۲ تن در سواحل و آب‌های مازندران و گیلان به علت غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *