جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲

کتک خوردن فوتبالیست دختر از مدیرعامل

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 404523
بازیکن تیم فوتبال بانوان یک تیم که برای گرفتن بخشی از مطالباتش به باشگاه رفته بود، پول که نگرفت هیچ، از مدیرعامل باشگاهش کتک هم خورد.
به گزارش جهان به نقل از جام جم، در فوتبال ایران که مهد اتفاقات عجیب و غریب است، کتک زدن و کتک خوردن هم به این اتفاقات عجیب اضافه شده. به خصوص ضرب و شتم بانوان، توسط آقایان.

بعد از آن که یکی از مربیان ملی در فدراسیون فوتبال آستین ها را بالا زد و کارمند زن فدراسیون را کتک زد، روز گذشته این اتفاق به نوعی دیگر در یک باشگاه تکرار شد.

گویا خانم طاهره منصوری بازیکن تیم بانوان پاس همدان که برای دریافت مطالبات معوقه اش راهی ساختمان باشگاه شده بود، نه تنها مطالباتش را دریافت نکرد، بلکه توسط شخص مدیرعامل این باشگاه به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازیکن بیچاره پول نگرفته، کتک هم خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


19
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
اگر با این اوصاف موضوع حقیقت دارد قابل پیگرد است.
Kuwait
ورزش حرفه ای بانوان مورد توجه کسی نیست، برای همینم تخلفات، بی عدالتی، رفتارهای هنجارشکن، زیرآب زنی و تسویه حساب های شخصی توش بیداد میکنه..