شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

جزئیات رد شدن متقاضیان خرید سرخابی ها

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 424828
جزئیات رد شدن اهلیت متقاضیان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشخص شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پس از برگزاری چهار مزایده باز هم به بخش خصوصی واگذار نشدند و هر چهار متقاضی خرید این باشگاه از مزایده کنار گذاشته شدند.

شرکت سرمایه‌گذاری سمند که از شرکت‌های زیر مجموعه ایران‌خودرو محسوب می‌شود و برای خرید باشگاه استقلال پیشنهاد ۲۹۰میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی داده بود، با رد شدن اهلیت نتوانست این باشگاه را در اختیار بگیرد.

برای خرید باشگاه پرسپولیس هم سه شرکت پیشنهادهای خود را داده بودند. شرکت استیل‌آذین ایرانیان با بالاترین پیشنهاد که ۳۳۲میلیارد و ۶۸۸میلیون و ۶۶۶هزار و ۶۶۶ تومان بود، جدی‌ترین شرکتی بود که می‌توانست پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما بنا به دلایلی اهلیت این شرکت نیز رد شد.

شرکت استیل‌آذین در مزایده سوم هم نتوانسته بود اهلیتش را ثابت کند که این مسئله به دلیل سهامداران شرکت بود. از این‌رو مالک این شرکت نام سهامداران را تغییر داد تا این مشکل قانونی از سر راه برداشته شود. پس از جابجایی سهام برای حل این مشکل، مالیات مربوط به نقل‌وانتقال سهام به اداره مالیات پرداخت نشد تا اهلیت استیل‌آذین بار دیگر رد شود.

دلیل رد شدن اهلیت بهنام پیشروی کیش که قیمت ۳۲۹میلیارد و ۸۸۸میلیون و ۹۹۹هزار و ۸۸۸ تومان را پیشنهاد داده بود، هنوز مشخص نشده اما این شرکت نیز به دلیل نداشتن اهلیت موفق به خرید باشگاه پرسپولیس نشد.

نیوان ابتکار هم که از شرکت‌های زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی سایپاست، با پیشنهاد ۲۹۰ میلیاردی شانس سوم خرید باشگاه پرسپولیس بود اما پیشنهاد این شرکت مخدوش بود تا آنها نیز از مزایده کنار گذاشته شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


7 8 ماه طرفدارای این دوتیم رو بازی دادند شما که نمیخوای خصوصی سازی بشه چرا با اعصاب مردم بازی میکنی
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
واقعا لطف کردید جزییات رو گفتید ،،،، مسخره کردید؟؟؟
آخه یعنی چی چند ماه هوادار رو امیدوار نگه میدارید ( اینو به دولتمردا میگم که یادشون رفته آخرتی هم وجود داره و فقط به فکر منفعت خودشونن)