پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

مشاور شاه سعودی: برد مقابل پرسپولیس حماسه ملی بود!

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 424729
مشاور پادشاه عربستان در پایان دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس، پیروزی‌ آبی‌های ریاض مقابل سرخ‌پوشان ایران را حماسه ملی کشورش معرفی کرد!
مشاور شاه سعودی: برد مقابل پرسپولیس حماسه ملی بود!
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی از رسانه‌های عربی در حاشیه بازی الهلال و پرسپولیس حاشیه‌هایی را منتشر کردند که در زیر آنها را می‌خوانیم؛

* در ابتدای نیمه دوم تعداد تماشاگران حدود شش هزار نفر بیشتر شد و در مجموع تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ملک فهد به ۲۳۵۹۰ نفر رسید.

* محمد بندر سعود الشلهوب هافبک بسیار کوتاه قد عربستانی که اکنون ۳۵ ساله است در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. الشلهوب تا کنون حدود ۳۰۰ بازی باشگاهی برای تیم باشگاهی‌اش و حدود ۱۰۰ بازی تیم ملی عربستان به ثمر رسانده است.

* هواداران الهلال با وجودی که آوردن بلندگو در ورزشگاه‌ها امری نامطلوب و از سوی AFC غیر مجاز است اما این کار را انجام دادند و بدین واسطه صداهای نامطلوبی را ایجاد کردند.

* از دقیقه ۷۰ بازی بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم عربستانی با ادوات و ابزار جشن و کارناوال خیابانی در بیرون ورزشگاه تجمع کردند. برخی از این‌ها در پاسخ به این سوال که چرا در ورزشگاه حاضر نشدند و تیم‌شان را تشویق نکردند، از ترس‌شان از برد احتمالی پرسپولیس سخن گفتند.

* گل سوم تیم الهلال را عبدالعزیز الدوساری روی پاس سالم الدوساری به ثمر رساند. عبدالعزیز هافبک ۲۶ ساله و عربستانی تیم است. سالم هم وضعیتی مثل عبدالعزیز دارد.

* در طول این دیدار حدود ۱۰ هزار پیام از سوی هواداران الهلال تنها در هشتک الهلال- پرسپولیس منتشر شد. در ابتدا این پیام‌ها توام با نگاه‌های ناامیدانه به همراه توهین به ایرانی‌ها بود اما رفته‌ رفته به تقدیر از بازیکنان الهلالی‌ها روی آوردند.

* خالد بن عبدالرحمن، مشاور پادشاه عربستان به الهلالی‌ها به دلیل آن‌چه او حماسه ملی خواند تبریک گفت.

* تا کنون (در میان چهار تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی) تیم الهلال قاطع‌ترین نتیجه را به دست آورده است (در مقایسه با چونبوک که با اختلاف یک گل، کاشیوا بدون اختلاف و تنها حسب گل زده در خانه حریف و لخویا که با اختلاف یک گل به مرحله بعد راه یافتند).
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامدی
خادم ماموریت داشت پرسپولیس رو به روزسیاه بنشوته...
از شهر ی که میگن مافیای فوتباله
چاه باید از خودش آ ب بده...
Iran, Islamic Republic of
تیم بزدل پرسپولیس....
خوب بود دیگه ...
تاریخ و عزت و شرف که ندارید به همین چیزها ببالید
باید وزیر ورزش استیضاح شه خاک ...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
عربستانی ها خیلی قشنگ بازی کردند و حقشان هم بود که ببرند
بهشان تبریک می گویم
هیچ ناحقی هم در مورد ایران نکردند
چند مورد هم ایرانی ها هند و خطا کردند که داور به نفع ایرانی ها گرفت وگرنه تعداد گل ها باید بیش از اینها می بود
آفرین بر الهلال بردشون مبارکشون باشه!
هرکی بهتر فوتبال بازی کنه میبره،ربطیم به نژاد و اینا نذاره،عوضه احساساتی شدن برین فوتبالتونو خوب کنین، تو فوتبال اگه جنگیم هست سر نحوه بازیه نه حواشی،حق الهلال بود که حتی تو آزادیم سه تا بزنه چرا از دایره انصاف خارج میشین
Estonia
بدبختها یک برد براشون حماسه ملیه ....
زمین ورزشگاه عربستان کود حسابی داده شد فقط آبیاری لازم داره...................
Iran, Islamic Republic of
.. تيمند مگه اينا
فقط پول ميگيرن ...فوتبال فاسد و مريض ايران