شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵

ازآوردن عکس صدام تا توهین به پرچم ایران

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 137025
شب گذشته بازیکنان غیور تیم ملی ایران در حالی توانستند تیم ملی عراق را در آخرین روز هفته دفاع مقدس شکست دهند که این پیروزی به دلیل اقدامات برخی عوامل رژیم بعث در این بازی به دل چسبی پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود
به گزارش افکار روز گذشته در دیدار تیم های ملی کشورمان برابر عراق در کشور اردن اتفاقاتی رخ داد که موجب شد غیور مردان تیم ملی ایران برای شکست این تیم هم قسم شوند.

در ابتدا و پیش از آغاز مسابقه پليس اردن از آوردن عكس صدام توسط بعثي‌ها به ورزشگاه بازي‌هاي غرب آسيا جلوگيري كرد.

اخبار رسيده از اردن حاكي است در حالي كه بسياري از بعثي‌ها و عوامل رژيم جنايتكار صدام معدوم در اردن به سر مي‌برند و هر از چند گاهي در اطراف دختر صدام گرد مي‌آيند، قصد داشتند در جريان برگزاري بازي‌هاي غرب آسيا تصاوير صدام را به محل ورزشگاه‌هاي محل برگزاري بازي‌هاي غرب آسيا وارد كنند كه پليس و مقامات امنيتي اردن ضمن ضبط تصاوير ديكتاتور سابق عراق، چند نفر را در اين رابطه دستگير كردند و به عوامل بعثي هشدار دادند كه نمي‌توانند در برگزاري مسابقات اخلال ايجاد كنند.

از سوی دیگر قبل از برگزاري ديدار تيم‌هاي ايران و عراق از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال غرب آسيا كه با برتري 2 بر يك ايران همراه بود، عراقي‌هاي حاضر در ورزشگاه به سرود ملي و پرچم كشورمان به شدت بي‌احترامي كردند.

بي احترامي عراقي‌ها باعث شد بين 2 نيمه ملي‌پوشان كشورمان كه از اين كار آنها عصبي شده بودند، براي شكست تيم ملي عراق هم‌قسم شوند كه در پايان به خواسته خود نيز رسيدند و بدين ترتيب پاسخ خوبي به عراقي‌ها دادند.

بنابراین گزارش 600 هزار عراقي در اردن زندگي مي‌كنند كه همين مورد عاملي شد تا بخشي از فضاي ورزشگاه در اين ديدار در اختيار عراقي‌ها باشد، ضمن اينكه چندصد هوادار ايراني نيز در ورزشگاه حاضر بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی این عراقی ها آدم بشو نیستند-
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر بعثی ها...
Iran, Islamic Republic of
كاش يه 3-4 تايي مي زدن كه دلمون حسابي خنك مي شد
Iran, Islamic Republic of
بهتر است از بجای لفظ عراقیها از لفظ بعثیها استفاده کنیم زیرا کسانی که عکس صدام را به ورزشگاه می آورند و به سرود مقدس ایران توهین می کنند بعثیانی هستند که همچنان نسبت به ایران نفرت دارند
ولی ملت عراق کسانی هستند که توسط همین بعثیهای ددمنش به خاک و خون کشیده شدند و به جرم شیعه بودن سالها در سختی و مشقت زندگی کردند
Iran, Islamic Republic of
ما در ايلام زندگي ميكنيم و با عراقي ها برخورد داريم بهتر از بدانيد اگر شرايط فراهم بشود اين عربها همان 8 سال جنايت را دوباره تكرار ميكنن