پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۵۸گل،۲۴ پاس‌گل

آمار مسی در سال ۲۰۱۴

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 397423
سال ۲۰۱۴ اگرچه برای لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی سال پرافتخاری به لحاظ تیمی نبود اما او بازهم توانست آمار انفرادی قابل توجهی از خود به ثبت برساند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق از الکره، روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت مسی در سال ۲۰۱۴ ۵۸ گل برای بارسا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رساند اما این تعداد ۲ گل کمتر از رکورد گلزنی های کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید است.

مسی دیشب آخرین گل های خود در سال ۲۰۱۴ را با دو بار باز کردن دروازه تیم کوردوبا در لیگای اسپانیا به ثمر رساند. با این وجود آمار جالب توجه دیگر مسی در سال ۲۰۱۴ ارسال ۲۴ پاس گل است که ۱۹ پاس او به بازیکنان بارسا و ۵ پاس گل او در تیم ملی آرژانتین داده شد.اوج افتخار مسی در این سال صعود با تیم آرژانتین به فینال جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آمار دیگر این روزنامه نشان می دهد مسی در سال ۲۰۱۴ بیش از گذشته از پای غیرتخصصی راست خود استفاده کرده است و از ۱۲ گل اخیر او ۱۰ گل با پای راست به ثمر رسید. هر چند او همیشه در حرکات با پای چپ روانتر کار می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *