پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱

دستگیری زورگیران قمه به‌دست +عکس

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 417925
رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از دستگیری دو زورگیر قمه به دست در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت :ماموران با شلیک چهار تیر هوایی متهمان را زمین گیر کردند .
به گزارش جهان به نقل از مهر ،سرهنگ حسین ذکایی خو، گفت: نوزدهم فروردین ماه امسال مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ اعلام کرد که گشت خودرویی و موتور سوار کلانتری ۱۵۳ ولیعصر (عج) در تعقیب دو نفر سارق و زورگیر موتورسوار هستند که با سرعت سرسام آوری در بلوار معلم به سمت چهارراه قهوه خانه با یک دستگاه موتور سیکلت در حال فرار هستند .

رییس کلانتری گفت :با اعلام این خبر بلافاصله تیم گشتی این کلانتری برای اجرای طرح مهار به چهارراه قهوه خانه اعزام و در مسیر مستقر شدند،تلاش برای به دام انداختن متهمان در حالی ادامه داشت که بار دیگر از طریق مرکز ۱۱۰ اعلام شد موتور سیکلت به سمت بازار آهن تغیر مسیر داده است که در ادامه ماموران از محل اعلامی به بازار آهن اعزام شدند که در آنجا مشاهده شد خودرو کلانتری ۱۵۳ ولیعصر در تعقیب یک دستگاه موتور سیکلت با دو سرنشین است.

رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب به سمت بلوار ۱۷ شهریور در حال فرار بودند، افزود :‌ ماموران با استفاده از آژیر و بلندگوی خودروی گشت چندین مرتبه به موتور سواران دستور توقف دادند، اما آنان هیچ گونه توجهی نکردند که پس از آن با هماهنگی مرکز و با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چهار تیر هوایی با سلاح سازمانی کردند که در پی آن، موتور سوار که قصد فرار در مسیر خلاف جهت خیابان را داشتند به جدول حاشیه خیابان برخورد و هر دو نفر بر روی زمین افتادند.


ذکایی خو ادامه داد:‌ دو متهم قصد داشتند با پای پیاده از محل فرار کنند که با حضور گشت موتور سوار انتظامی و ۱۱۰ و گشت کلانتری ۱۵۳ ولیعصر متهمان دستگیر و موتور سیکلت به پارکینگ منتقل شد.

وی با اشاره به انتقال دو متهم به کلانتری، گفت: این متهمان در مقر پلیس خود را مهران ۲۱ساله و داریوش ۲۵ساله معرفی کردند.

رییس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد تعدادی از شکات از موضوع باخبر شده بودند و به کلانتری ۱۵۱یافت آباد مراجعه کردند، گفت: شاکیان ضمن شناسایی متهمان به ماموران گفتند که مورد زورگیری با قمه قرار گرفته‌اند.

هردو متهم پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد علی
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام کنید تا درس عبرتی بشه واسه بقیه اراذلی مثل خودشون. خدا لعنتشون کنه .