پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ابتکار نوازشریف برای‌اتمام به بحران‌پاکستان

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 378127
رسانه های پاکستان از تلاش نخست‌ وزیر این کشور برای جلب حمایت پارلمان از دولت به منظور پایان دادن به بحران سیاسی خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نیشن با اشاره به تلاش نخست‌ وزیر پاکستان برای جلب حمایت پارلمان از دولت به منظور پایان دادن به بحران سیاسی میان نیروهای پلیس و معترضان حزب تحریک انصاف و حزب عوامی گزارش داد که نواز شریف خواستار برگزاری نشست مشترک در روز سه شنبه با پارلمان شده است.

از سوی دیگر پیش بینی می شود که در بیانیه مشترک پارلمان با دولت پاکستان به نیروهای امنیتی این اجازه داده شود تا علیه معترضانی که قوانین را نقض کرده و وارد ساختمان‌ های منطقه قرمز می‌ شوند، وارد عمل شوند.

مخالفان دولت پاکستان به غیر از نواز شریف علیه ۲۰ نفر دیگر از نزدیکان وی اتهاماتی را وارد کرده اند که گویا قرار است تحقیقاتی در این رابطه انجام شود اما با این وجود عمران خان معتقد است تا زمانیکه نواز شریف در قدرت است نمی توان تحقیقات مناسبی در این رابطه انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *