جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کارخانه: خشت اول را محکم نهادیم

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 378028
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز خرسندی از پیروزی مقتدارنه ملی‎پوشان والیبال ایران در رقابت‎های قهرمانی مقابل ایتالیا گفت: قدم اول را محکم برداشتیم.
به گزارش جهان؛ مصطفی کارخانه امروز در گفت‎وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان بعد از المپیک بالاترین ارزش مدال را دارد، ایران با این پیروزی نشان داد که گروه سرسختی است.

وی با بیان اینکه پیروزی سه بر یک ایران مقابل ایتالیا نشان از قابلیت‎های جوانان کشورمان دارد، تصریح کرد: پیروزی ایران در برابر تیم ایتالیا که یکی از حرفه‎ای‎ترین تیم‎های دنیاست واقعا جای خسته نباشید به بچه‎ها دارد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز امیدواری برای تداوم پیروزی‎های تیم ملی ایران بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست، اما ایران از بازیکنان طلایی برخوردار است و فدراسیون قدرتمندی دارد.

کارخانه با بیان اینکه کواچ گرچه جوان است اما توانایی‎های زیادی دارد، افزود: در زمان ولاسکو در سال گذشته ایران در لیگ جهانی مقام نهم را کسب کرد اما امسال به مقام چهارم رسید.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما به مرز پختگی رسیده و شرایط را درک می‎کنند، ابراز داشت: بازکنان نقش مهمی در پیروزی دارند اما چیزی که مهم است اینکه باید مواظب باشیم بازیکنان به حاشیه نروند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متاسفانه فقط پول را در کشور سرمایه می‎دانیم در حالیکه بازیکن را باید به عنوان سرمایه نگاه کرد لذا اگر این دیدگاه نهادینه شود می‎توانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

کارخانه یکی از دلایل موفقیت تیم ملی والیبال را پرهیز از حاشیه‎ها و تنش‎ها اعلام کرد و بیان داشت: در بازی فوتبال حاشیه‎ها بیشتر است، با توجه به مدیریتی که در داورزنی سراغ دارم این تیم به حاشیه نخواهد رفت.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه فرهاد قائمی یکی از بازیکنان ممتاز در بین رقبای خود است، افزود: اگر کارنامه لیگ جهانی را بررسی کنید خواهید دید که قائمی تنها بازیکنی بود که به دلیل ویژگی‎های برجسته «دریافت خوب و سرویس‎‎های مناسب»در کار تیمی تعویض نشد.

کارخانه با بیان اینکه بهترین شرایط در تیم ملی والیبال حاکم است، خاطرنشان کرد: ما با همین نسل طلایی توانستیم قهرمان جهان شویم در این راستا کسب تجربه و قابلیت‎های فنی بازیکنان موجب ارتقاء آنها شده است.

وی میانگین سنی والیبال را ۲۵ الی ۲۶ سال ذکر کرد و افزود: ما تا سه الی چهار سال دیگر می‎توانیم همین تیم را حفظ کنیم، گرچه نگرانی داریم که این تیم به حاشیه نرود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم ملی والیبال در شرایط نسل طلایی به سر می‎برد، گفت: تب والیبال در جامعه داغ است به همین دلیل به آینده والیبال خوشبین هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایوا والیبال
حیفه این همه پول که میدن فوتبال