پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جواب توهین‌آمیز زلاتان به یک گزارشگر

پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 442422
ستاره تیم ملی فوتبال سوئد جواب بسیار تند و توهین‌آمیزی را به یک گزارشگر که از کارهای تبلیغاتی او انتقاد کرده بود، داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از روزنامه متروی فرانسه، تیم ملی فوتبال سوئد خود را آماده دو دیدار حساس برابر روسیه و اتریش در انتخابی یورو ۲۰۱۶ می‌کند. زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سوئد در نشستی خبری حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد اما سوال یک گزارشگر تلویزیونی او را خشمگین کرد و پاسخ بسیار زننده‌ای به این گزارشگر داد.

این گزارشگر از درآمدهای تبلیغاتی و سرمایه‌گزارهای تجاری زلاتان انتقاد کرد و این بازیکن سوئدی این گونه پاسخ او را دارد: من این کارها را برای لذت بردن و سرگرمی انجام می‌دهم. باور کنید که هیچ احتیاجی به پول ندارم. به تو هم بگویم که با پاهایم ضربه‌ای به تو می‌زنم که دردت بیاید.

زلاتان به پول نیازی دارد و تنها برای ماجراجویی و لذت بردن به چنین کارهایی روی می‌آورد. من یک بازیکن فوتبال هستم و به خوبی می‌دانم که چه کاری انجام می‌دهم. به خوبی می‌دانم که از پاهایم چگونه استفاده کنم. این بهترین جوابی است که می‌توانم به تو بدهم.

تیم ملی فوتبال سوئد در گروه هفتم با چهار امتیاز نسبت به اتریش در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم با روسیه، تیم سوم جدول رده‌بندی هم تنها یک امتیاز فاصله دارد و دیدار این دو تیم برای زلاتان و همبازی‌هایش از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. از هر گروه دو تیم به صورت مستقیم جواز صعود به جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ را به دست می‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *