پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
هشدار جدی نیروی انتظامی به حاشیه‌سازان

۴ نفر در تمرین پرسپولیس دستگیر شدند

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 232722
پس از درگیری و جنجالی که در تمرین امروز پرسپولیس رخ داد نیروی انتظامی ۴ نفر را دستگیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس نیز مانند روز گذشته با حاشیه‌های خاص خودش توسط هواداران دنبال شد.

حدود ۱۲۰ هواداری که در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند پس از درگیری با مأموران حراست و حمله به سمت داخل ورزشگاه دست یکی از مأموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر را شکستند.

از همین رو نیروی انتظامی با حضور پررنگ در مقابل اطراف درب ورزشگاه درفشی‌فر ۴ نفر از متخلفان را دستگیر کرد و آنها را برای بازپرسی به کلانتری برد.

همچنین مأموران نیروی انتظامی در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر و هواداران هشدار دادند که هرگز حق ندارند نظم و انضباط خیابان‌های اطراف ورزشگاه را به هم بریزند در صورتی که این مشکل پیش آید با متخلفان باز هم برخورد جدی خواهد شد.

این موضوع در شرایطی است که متأسفانه در چند وقت اخیر شاهد مشکلات زیادی در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس هستیم و فقط متأسفانه چند جوانی که به عنوان مأموران حراست ورزشگاه هستند در این وسط دچار مشکلاتی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *