سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۷
۲۲
آخرین اخبار از نوار غزه؛

قتل عام مردم "شجاعیه"؛ صبرا و شتیلای دوم/ دستور اشغال کامل غزه صادر شد

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 371114
شب گذشته ارتش صهیونیستی حملات همه جانبه و بی سابقه هوایی، دریایی و زمینی به منطقه «الشجاعیة» غزه انجام داد.
قتل عام مردم "شجاعیه"؛ صبرا و شتیلای دوم/ دستور اشغال کامل غزه صادر شد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فلسطین«سما»، نیروهای دفاعی و کمک‌رسانی تاکنون بیش از ۵۰ شهید و ۲۰۰ مجروح در منطقه حی‌الشجاعیه را از زیر آوار بمبارانهای پی‌درپی بیرون کشیده‌اند که ۱۷ کودک و ۱۴ زن در میان شهدا هستند. هزاران نفر از ساکنان منطقه خانه‌های خود را ترک کردند.حجم فاجعه به حدی است که رسانه‌های فلسطینی به آن لقب «صبرا و شتیلا»ی دوم را داده‌اند.

فاجعه صبرا و شتیلا در ۱۶ سپتامبر تا ۱۸ سپتامبر ۱۹۸۲ و در طول جنگ داخلی لبنان با حمایت ارتش صهیونیستی انجام گرفت که بیش از ۳۰۰۰ فلسطینی کشته شدند.

پایگاه «فلسطین‌الیوم» به نقل از وزارت بهداشت اعلام کرد که با این آمار تعداد شهدای فلسطینی به ۴۱۰ نفر افزایش یافته است.

۱۶:۵۶ - به گزارش پایگاه خبری «نبأپرس»، در اظهاراتی که مهر تاییدی بر سانسور اخبار توسط رژیم صهیونیستی است «یوئیل مارکوس» تحلیلگر صهیونیست که از بزرگترین نویسندگان در روزنامه «هاآرتص» است در اعترافی نوشت که اگر تعداد واقعی قربانیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه منتشر می‌شد انقلابی تند در سرزمین اشغالی به وقوع می‌پیوست.

۱۶:۳۲ - منابع آگاه از سفر رئیس دستگاه اطلاعات قطر به سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند و هدف این سفر را هماهنگی مواضع در خصوص آتش‌بس بیان کرده‌‌اند.

۶۵۰ میلیون دلار هزینه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تا کنون

۱۶:۲۶ -
کارشناسان و مطبوعات رژیم صهیونیستی هزینه هر روز حمله به غزه را ۱۵۰ میلیون شِکِل و هزینه کل جنگ تا اکنون را ۲ میلیارد شِکِل (حدود ۶۵۰ میلیون دلار) تخمین زدند.

۱۶:۲۲- مراسم تحلیف رئیس جدید رژیم صهیونیستی پنجشنبه برگزار می‌شود / به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، مراسم تحلیف آغاز بکار رسمی "رئوون ریولین"، جانشین شیمون پرز پنجشنبه در پارلمان این رژیم برگزار می‌شود.

۱۶:۱۳- مقامات قطر: دوحه برای برقراری آتش‌بس به حماس فشار نمی‌آورد / خبرگزاری "رویترز" به نقل از این مقامات گزارش داد؛ دولت قطر هیچ فشاری به حماس برای کوتاه‌‌آمدن و یا تغییر از خواسته‌هایش نمی‌‌آورد/ "دوحه تنها به عنوان یک کانال رابط عمل خواهد کرد".

۱۶:۰۸- رژیم صهیونیستی با وجود پذیرش طرح آتش‌بس دو ساعته، حملات به "الشجاعیه" را از سر گرفت / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین؛ ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، ادامه حملات گروه‌های مقاومت در زمان آتش‌بس، علت این اقدام است/ گروه‌های مقاومت این ادعای صهیونیست‌ها را تکذیب کردند.

۱۶:۰۲- رئیس دفتر سیاسی حماس با امیر کویت دیدار کرد / به گزارش خبرگزاری فرانسه، "خالد مشعل" ساعتی پیش با "صباح احمد الصباح" دیدار و درباره اوضاع غزه و برقراری آتش‌‌بس میان گروه‌‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی با وی گفتگو کرد.

۱۶:۰۱- شهدای حمله رژیم صهیونیستی به منطقه "شجاعیه" غزه به ۵۲ نفر افزایش یافت / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین؛ این آمار بدون احتساب شهدای زیر آوار مانده ارائه شده است و برخی منابع تعداد شهدا را بیش از ۷۰ نفر اعلام کرده‌اند.

۱۶:۰۱- فعال ضد جنگ آمریکایی: در نهایت اسرائیل از نوار غزه عقب نشینی خواهد کرد / "تای باری" در گفتگو با شبکه"پرس‌تی‌وی" افزود : حملات اسرائیل یک بار دیگر نشان داد که رئیس‌جمهور آمریکا بسیار ضعیف است و حاضر نیست از نیروهای سفاک اسرائیلی بخواهد عقب نشینی کنند.

۱۶:۰۰- ارتش رژیم صهیونیستی: از آغاز حمله زمینی غزه، ۱۴۰ راکت به اسرائیل شلیک شده است / به گزارش هاآرتص، در بیانیه ارتش این رژیم آمده است: از ابتدای ماموریت زمینی، ۱۴۰ راکت از غزه به اسرائیل شلیک شده است.

جهاد اسلامی: اوباما از کشتار کودکان فلسطینی حمایت می‌کند

۱۵:۴۸ -
"داوود شهاب" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، دیروز به صراحت و به وضوح از جنایتهای رژیم صهیونیستی ضد کودکان فلسطینی حمایت کرد. وی افزود: امروزهمه دنیا با گسترش تظاهرات و راهپیمایی ها و محاصره سفارتخانه های اشغالگران و سفارت خانه های آمریکا و کشورهای حامی صهیونیسم در همه جهان ؛ خواهان محاصره حامیان صهیونیستهای تروریست هستند.

۱۵:۴۶- عضو ارشد "حماس": تحقیقات بین‌‌المللی درباره بمباران شجاعیه را آغاز می‌کنیم / به گزارش روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت"، "محمود الزهار" گفت: فلسطین درباره "قتل عام مردم شجاعیه توسط اسرائیل" تحقیقات بین‌المللی انجام می‌دهد.

۱۵:۳۷- تلویزیون رژیم صهیونیستی: ارتش اسرائیل از اعلام آمار تلفات نظامیان در جنگ غزه خودداری می‌کند / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین؛ گروه‌های مقاومت اعلام کردند طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ نظامی صهیونیست در درگیری با گروه‌های مقاومت کشته شده‌اند.

قتل‌عامی دیگر در تاریخ فلسطین

۱۵:۲۳
- محمود عباس: حمله اسرائیل به "الشجاعیه"، قتل‌عامی دیگر در تاریخ فلسطین است / به گزارش خبرگزاری "رویترز"، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن بمباران منطقه "شجاعیه" در شرق غزه گفت: تمام تلاش خود را برای آتش‌بس در غزه انجام می‌دهم.

۱۵:۲۱- گروه‌های مقاومت فلسطینی با نظامیان صهیونیست در بیت حانون درگیر شدند / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی که سعی در نفوذ به غزه از طریق "مدرسه الزراعیه" داشتند، با مقاومت گردان‌های "القدس" مواجه شدند/ در این درگیری حداقل دو نظامی صهیونیست کشته شدند.

۱۵:۲۱- رژیم صهیونیستی با آتش‌‌بس دو ساعته صلیب سرخ در "شجاعیه" موافقت کرد / شبکه خبری "راشاتودی"‌ به نقل از مقامات دفاعی رژیم صهیونیستی از موافق تل‌‌آویو با آتش‌‌بس صلیب سرخ خبر داد.

۱۵:۰۳- چهار فلسطینی دیگر از جمله دو کودک در غزه به شهادت رسیدند / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش بیمارستان "کمال العدوان" غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار فلسطینی شهید شدند.

۱۵:۰۰- روسیاالیوم: نظامیان اسرائیلی با مقاومت شدید فلسطینی‌ها روبرو شده‌اند / این شبکه روسی گزارش داد: در حالی که نظامیان اسرائیلی فقط چند صد متر به داخل نوار غزه نفوذ کرده‌اند اما با مقاومت سنگین نیروهای مقاومت فلسطین روبرو شده‌اند.

۱۴:۵۶- مصر، بمباران "شجاعیه" را محکوم کرد / به گزارش "یدیعوت آحارانوت"، وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به منطقه شجاعیه که تاکنون بیش از ۵۰ کشته برجای گذاشته است، اعلام کرد: قاهره در این وضعیت دشوار، در کنار فلسطینیان است.

۱۴:۵۶- وزیر انرژی ترکیه: به اسرائیل سوخت هواپیما نفروخته‌ایم / به گزارش شبکه "ان‌تی‌وی"، "تانر ییلدیز" افزود: جهان حساسیتی را که به زندگی یک نهنگ،‌ دولفین و یا پرنده نشان می‌دهد درباره غزه نشان نمی‌دهد/ جامعه جهانی در آزمون انسانیت در سوریه، عراق و غزه مردود شد.

۱۴:۵۵- مبارزان فلسطینی به "اشکول" اشغالی حمله راکتی کردند / روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" این خبر را گزارش کرد.

۱۴:۴۸- مردم لبنان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را آتش زدند / به گزارش شبکه خبری "ام‌تی‌وی" صدها لبنانی با تجمع مقابل سفارت آمریکا در بیروت و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، از مردم غزه حمایت کردند.

۱۴:۴۶- رئیس‌جمهور بولیوی: اسرائیل در حال نسل‌کشی در غزه است / به گزارش "آی‌تی‌وی"، "اوو مورالس" ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: برخی می‌گویند باید درباره نسل‌‌کشی در فلسطین تحقیق شود، اما زمانی که عاملان این نسل‌کشی مجازات نمی‌شوند، به تحقیق نیازی نیست.

۱۴:۴۵- تعداد شهدای فلسطینی در غزه به ۴۰۰ نفر افزایش یافت / معاون وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۴۰۰ نفر خبر داد.

دستور اشغال کامل غزه صادر شد

۱۴:۳۵
- وزیر داخلی رژیم صهیونیستی: دستور اشغال کامل غزه صادر شد / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین؛ "یتسحاک اهورونویچ" گفت: طرح حمله زمینی و نابودی حماس برای پایان دادن به خطر نوار غزه کافی نیست و این منطقه بار دیگر باید تحت سلطه اسرائیل قرار گیرد.

۱۴:۲۷- تعداد شهدای بمباران منطقه "الشجاعیه" به ۵۰ نفر افزایش یافت / شبکه الجزیره از افزایش تعداد شهدای بمباران امروز منطقه "الشجاعیه" غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی به ۵۰ فلسطینی خبر داد.

۱۴:۲۰- پادشاه عربستان و رئیس‌جمهور مصر با یکدیگر گفتگو کردند / به گزارش "الشرق الاوسط"، پادشاه عربستان در گفتگوی تلفنی ضمن حمایت از طرح مصر برای آتش‌بس در نوار غزه، خواستار کمک‌رسانی به مردم غزه شد.

۱۴:۱۶- فرمانده لشکر "گولانی" ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد / به گزارش العربیه، "قسان آلین" فرمانده لشکر "گولانی" ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات زمینی علیه غزه به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

۱۴:۰۷- یک پایگاه صهیونیستی: آژیر هشدار سبب ایجاد وقفه در گفتگوی تلفنی اخیر اوباما و نتانیاهو شد / "ایسرائیل نشنال نیوز" گزارش داد: به دنبال شنیده شدن صدای آژیر خطر در حین گفتگو اوباما و نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل گفت: "این واقعیتی است که مردم ما اخیرا با آن روبرو هستند".

۱۴:۰۶- ترکش های موشک شلیک شده به تل آویو به دانشگاه این شهر اصابت کرد/ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، ترکش های موشکی که مقاومت فلسطین به تل آویو شلیک کرد، روی دانشگاه تل آویو فرود آمد.

۱۳:۵۸- سخنگوی حماس: از هیچ یک از شروط چشم پوشی نخواهیم کرد/ فوزی برهوم سخنگوی حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به علت شکست در تحت فشار قرار دادن مقاومت به کشتار گروهی فلسطینی ها روی آورده است.

۱۳:۵۴- گردان های قسام بئرالسبع را با چهار موشک سجیل- ۵۵ هدف قرار داد/ به گزارش المیادین گروه های مقاومت همچنان به شلیک موشک به شهرک ها و شهرهای فلسطین اشغالی ادامه می دهند.

۱۳:۵۲- رژیم صهیونیستی، طرح صلیب‌سرخ برای آتش‌بس سه ساعته در غزه را نپذیرفت / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین، این طرح که از سوی صلیب سرخ برای جمع‌آوری اجساد شهدای فلسطینی ارائه شده بود از سوی حماس مورد موافقت قرار گرفت ولی تل‌آویو آن را نپذیرفت.

۱۳:۴۹- تشدید حملات غزه، افزایش اعتراضات ضد صهیونیستی در جهان را در پی داشته است / به گزارش پایگاه ‌آمریکایی "تایم"، ده‌ها هزار نفر طی دو روز گذشته در مناطق مختلف هند، ترکیه، آلمان، کانادا، فرانسه، آفریقای جنوبی، پاکستان، بوسنی و بسیاری کشورهای دیگر تظاهرات کردند.

۱۳:۴۴- چهار صهیونیست دیگر در بیت‌حانون کشته شدند / به گزارش خبرنگار «نسیم» در فلسطین؛ گروه‌های مقاومت فلسطینی، خانه‌ای در بیت‌حانون را که نظامیان صهیونیستی در آن مستقر شده بودند را هدف قرار داد.

۱۳:۱۳- یکی از رزمندگان مقاومت در شرق منطقه "الشجاعیه" دست به عملیات استشهادی زد / به گزارش پایگاه خبری "النشره"، گردان "عزالدین قسام" در غزه در بیانیه‌ای از عملیات استشهادی در تانک ارتش رژیم صهیونیستی در شرق منطقه "الشجاعیه" غزه خبر داد.

۱۲:۵۹- فیلم "قتل عام مردم منطقه شجاعیه توسط جنگند‌های رژیم صهیونیستی" در «نسیم» منتشر شد / حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شجاعیه در شرق غزه تلفات بسیار زیادی را بر جای گذاشته است و اجساد کشته‌ها در خیابان‌ها رها شده‌‌اند.

سرائیل در "بربریت" روی هیتلر را سفید کرده است

۱۲:۵۸
- نخست‌وزیر ترکیه: اسرائیل در "بربریت" روی هیتلر را سفید کرده است / به گزارش خبرگزاری" رویترز"، "رجب طیب اردوغان" به رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه حملات به غزه می‌تواند بیش از گذشته روابط آنکارا و تل آویو را متزلزل کند.

۱۲:۵۵- یک نظامی صهیونیست در شجاعیه کشته شد / به گزارش شبکه العالم، یک نظامی صهیونیست در شرق منطقه الشجاعیه هدف تک تیراندازهای مقاومت قرار گرفت و کشته شد.

۱۲:۳۷- عضو ارشد حماس: کشتار مردم شجاعیه "جنایت جنگی" است/ به گزارش شبکه الاقصی، سامی ابوزهری افزود: کشتار ساکنان شهرک الشجاعیه، اراده مردم ما را درهم نخواهد شکست/ تحمیل خسارت‌های سنگین به اسرائیل را ادامه می‌دهیم و به رژیم اشغالگر اجازه ورود به غزه را نخواهیم داد.

۱۲:۲۸- هزاران انگلیسی علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند / به گزارش پایگاه آمریکایی‌ "تایم"، هزاران نفر از مردم انگلیس روز گذشته با تجمع در مرکز لندن، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

۱۲:۲۲ -  مدیر بیمارستان الشفاء در غزه در گفتگو با العالم از شهادت ۴۰ فلسطینی و زخمی شدن ۲۵۰ نفر دیگر در جریان حملات امروز اسرائیل خبر داد.

۱۱:۴۹ - منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای غزه به ۳۸۶ نفر خبر می‌دهند

۱۱:۴۱ - گردان‌‌های القسام، ۶ تانک دیگر صهیونیست‌ها را منهدم کردند.

۱۱:۳۵ - خبرگزاری فرانسه: بر اثر حمله شدید هوایی ارتش اسرائیل به منطقه شجاعیه در شرق غزه، تلفات بسیار زیادی بر جای ماند که اجساد کشته‌ها در خیابان‌ها رها شده‌‌است.

۱۱:۲۴ - شبکه الاقصی خبر داد: نیروهای مقاومت فلسطین در بیست و چهار ساعت گذشته ۳۲ سرباز صهیونیستی را به هلاکت رسانده‌اند.

۱۱:۱۷ -
"یدیعوت آحارانوت"، از زخمی شدن ۵ نظامی صهیونیست در درگیری‌های شب گذشته با مبارزان فلسطینی و بستری‌شدن آنها  در بیمارستان "بیلینسون"، در منطقه "پته تکوا" خبر داد.

۱۱:۱۵ - رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن ده‌‌ها عضو گروه‌های مقاومت شد / به گزارش روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت"، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ در عملیات نیمه ‌شب گذشته ‌نظامیان صهیونیست در غزه، ده‌‌ها عضو گروه‌های مقاومت به شهادت رسیدند

۱۱:۱۰ -
روزنامه‌نگار صهیونیست: تعداد کشته‌های واقعی اسرئیل اعلام نمی‎شود... اگر قوانین نظامی اجازه می‌داد، تعداد کشته‌های اسرائیلی را اعلام کنیم در اسرائیل انقلاب می‌شد!

۱۰:۵۴ - ۱۸ روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" خبر داد که ۱۸ نظامی صهیونیست نیمه شب گذشته در غزه زخمی شده و برای درمان به بیمارستان "بارزیلای"، واقع در عسقلان انتقال یافتند.

۱۰:۴۵ - دبیرکل سازمان ملل، امیر قطر و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با هم دیدار می‌کنند

۱۰:۱۹ - رژیم صهیونیستی به خبرنگاران خارجی درباره خطر "کشته شدن‌شان در غزه" هشدار داد / به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، دفتر اطلاع‌رسانی کابینه این رژیم اعلام کرد: غزه منطقه جنگی است و اسرائیل تحت هیچ شرایطی در قبال زخمی یا خسارت دیدن خبرنگاران مسئولیتی ندارد!

۱۰:۱۴ - روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داده است که در جریان درگیری‌های شب گذشته ارتش این رژیم‌ با نیروهای مقاومت فلسطینی ۱۸ نظامی زخمی شده‌اند.

۱۰:۱۲ - هشت نظامی رژیم صهیونیستی در شرق غزه کشته شدند / شبکه الجزیره خبر داد؛ هشت نظامی صهیونیست صبح امروز در کمین نیروهای مقاومت فلسطینی در شرق غزه کشته شدند.

۱۰:۱۰ - ارتش رژیم صهیونیستی: بیش از ۲۶۰۰ نقطه از مواضع حماس و جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است / به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، ارتش اعلام کرد: از ابتدای عملیات غزه تاکنون ۵۰۰ نقطه از مواضع حماس و جهاد اسلامی را هدف قرار داده‌ایم.

۱۰:۰۰ - مبارزان فلسطینی به مناطق اشغالی "شعار هنگب"، "اوفاکیم"، "مرهاویم" حملات راکتی کردند / روزنامه صهیونیستی "یدیعوت ‌آحارونوت" این خبر را منتشر کرد.

۰۹:۴۷ - نتانیاهو خطاب به وزیر خارجه فرانسه: کسی اسرائیل را با "تروریست‌های" حماس قیاس نکند/به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، وی مدعی شد : فکر نمی‌کنم کسی در جامعه بین‌المللی یک "دموکراسی مشروع" که به دنبال دفاع از خود است را با یک سازمان تروریستی قیاس کند.

۰۹:۱۳- پسر، عروس و نوه "اسماعیل هنیه" در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند / روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" این خبر را به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه منتشر کرد/ در حمله هوایی به منزل هنیه همچنین همسر وی به شدت زخمی شده است.

۰۹:۴۳ - گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در شرق خانیونس را منهدم کرده است.ی اسرائیل را با "تروریست‌های" حماس قیاس نکند.

حملات زمینی به غزه شدت می‌گیرد

۰۸:۵۵ - رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که حملات زمینی به نوار غزه را تشدید خواهد کرد. به گزارش شبکه الاقصی اعلام کرد که در حمله توپخانه ای به منزل خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی حماس همسر، دختر و پسر وی اسامه به شهادت رسیدند. الاقصی پیش از این از شهادت همسر و دختر اسامه الحیه فرزند خلیل الحیه خبر داده بود.با افزایش حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعداد زیادی مجروح به بیمارستان الشفاء منتقل شده اند.

۰۸:۳۶ - بر اثر بمباران شدید مناطق «الشجاعیه»، اردوگاه «الشاطئ» و رفح، شرق و شمال غزه ۵ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند. با این حملات جدید تعداد شهدا به ۳۵۸ نفر و تعداد مجروحان به ۲۷۰۰ نفر رسید.

قسام ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر را به هلاکت رساند

۰۷:۵۳
- گردانهای عزالدین قسام بامداد امروز با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: نیروهای مقاومت توانستند شماری از نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی را که در حال پیشروی در شرق شهرک "التفاح" در ۵۰۰ متری شرق بیمارستان الوفاء بودند، به سوی کمینی بکشانند که از قبل برای آنها ایجاد شده بود.
بر اساس این بیانیه، نیروهای مقاومت اجازه دادند تا تانکهای رژیم صهیونیستی به منطقه ای بمبگذاری شده وارد شوند، و هنگامی که آخرین نظامی رژیم صهیونیستی وارد کمین شد، نیروهای مقاومت این بمبها را منفجر کردند.عزالدین قسام تأکید کرد که در این عملیات ۱۴ تن از نظامیان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.
مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد که گردانهای عزالدین قسام طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ افسر و سرباز رژیم صهیونیستی را در چندین عملیات مختلف به هلاکت رسانده است.

منبع: فارس، نسیم و العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خود هنیه کجا بوده؟
لیلی
الهی عظم البلا و برح الخفا خدایا به فریاد کودکان غزه برس
راهنما
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم سوال کننده کیست شایونوجوانی باشد شایدهم ازبی دردان باشد وشاید ........ هرکه هستی بدان که مردا وجوانان غزه قهرمان چندروز است که خواب وغذاندارند مردان غزه همه ساعات شب وروزشان صرف مبارزه گرگان خون اشامند ...
رفته بوده گل بچينه!!! آخه آدم حسابي كدوم فرماندهي ور دل خانواده اش ميشينه كه هنيه بشينه؟ من اصلا از موضع گيريهاي اين جماعت در برابر سوريه خوشم نمياد ولي عقل و انصاف خوب چيزايي هستن!
خدایا این غده سرطانی را نابود فرما
مجید مجد
مرگ بر اسرائیل
سید مهدی ملک الهدی
سلام ودرود خدا بر رزمندگان مقاومت
خداقوت
مرگ بر اسرائیل و هامیان صهیونیستها
خداوندا دشمنان اسلام و مسلمین را هرچه سریعتر نابود فرما - الهی آمین یا رب العالمین
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا اسرائیل باید تابوتهای بیشتری آماده بکنه برای سربازان کثیفشاین تازه اول راه هستش سگهای وحشی
مرگ بر اسرائیل
شعار سبزها: نه غزه نه لبنان...
از مسئولین سبز دولت بنفش بپرسین حالا نظرتون در مورد این شعار چیه؟ چرا ساکت شدین؟
لیلی
الهی عظم البلا و برح الخفا خدای مهربون خودت به فریاد کودکان غزه برس فقط خودت
محمد
سلام
كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا
اين فجايع عظيم را كه در بدنه ي اسلام عزيز و مسلمانان مظلوم عراق ، افغانستان و فلسطين عزيز بدست دژخيمان صهيونيست ايجاد گرديده به محضر امام زمان تسليت عرض مي كنيم و آمادگي كامل خود را براي حضور در كنار اين عزيزان اعلام و خود را شريك غم اين مجاهدان مي دانيم.
حسین
Netherlands
بنده هم بودنم برای اسلام ثمری نداشت ٍ ، شاید رفتنم ...
خدایا فسمت کن که در راه تو باشد
التماس دعا
لبیک لبیک یاحسین التماس دعا
مرگ بر آمریکا و انگلیس.
اسرائیل بچه حرومزاده آمریکاو انگلیس است.
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت می گی ها یعنی چه هنیه کجا بوده؟
همون جایی که موقع جنگ فرمانده های ما بودند و خانواده هاشون نبودند. لعنت به اسرائیل ای کاش می شد کاری براشون کرد. دیدن صحنه های کشته های غزه اعصابم رو به هم می ریزه .
جالبه شب گذشته اخبار سراسری یه مطلبی رو از زبان یک سرباز اسرائیلی بیان کرد که میگفت ما محاصره شدیم و از هر طرف به سمت ما تیر و راکت می اومد ولی ما هیچ کسی رو نمیدیدیم که به سمتش شلیک کنیم ، بعدش اسرائیل اعلام کرد در این عملیات 6 سرباز زخمی شدند ، یعنی سانسور در حد احمق هایی مثل خودشون ، اگه با تفنگ بادی هم می زدنشون تلفاتشون بیشتر از این ها می شد!
United Kingdom
تلفات این کمین مقاومت فقط سی سرباز صهیونیستی به درک واصل شدند
رضا
اوف بر سران بی غیرت عرب و ننگ بر جهان به اصطلاح مدرن
اسرافیل استادی
بنام خدا
وعده الله در قرآن مجید حق است . اسرائیل به اذن خداوند نابود خواهد شد . قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) مردم جهان آزمایش می شوند ، سکوت هر مسلمان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ، خیانت به قرآن ،اسلام ، شهدا است . خیانت به حضرت محمد (ص) است . خیانت به الله است . بیدار بشوید ای مسلمین جهان ، ای فطرتهای پاک ، ای وجدانهای انسانیت و ...
لبیک یا حسین (ع)
این که نشد کار فقط دعا کنیم
باید عملی اسراییل را حذف کرد
امامنا ما منتظریم
کریمی
چرا بان کی مون برای مداخله در جنگ به کویت و قطر ... رفت !!!!!!!!!!!!!!!!
مگه تصمیم گیرنده در غزه کویت و قطر هستند ؟؟؟؟؟
چرا از ایران نمیخواهند که جزئیات آتش بس را تنظیم کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا قیل تنظیم قراداد آتش بس اول از همه هیئت اسرائیلی مداخله میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینها همه دهن کجی به ایرانه از طرف غرب ...
Iran, Islamic Republic of
خودخواهانی که میگویند غزه هیچ به ما ارتباطی ندارد، مایه ننگ و وهن بشریت هستند. هیچ انسانی نمی تواند در مقابل چنین قتل عام فجیعی بی تفاوت بماند. متاسفانه جوش و خروشی که در حمایت از مردم غزه، در مردم سایر کشورها حتی بلاد غرب دیده می شود، هنوز در ایران چندان بچشم نمی خورد. امیدوارم طبع اعتدالی که بر کشور مستولی شده، به معنی طبع بیحس و بی تفاوت نباشد