جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سرلیست‌ائتلاف‌اصلاح‌طلبان‌کیست؟

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 291717
رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: لیست ۳۱ نفره این ائتلاف در حال نهایی شدن است و تاکنون سرلیستی ابراهیم اصغرزاده مشخص شده است.
سرلیست‌ائتلاف‌اصلاح‌طلبان‌کیست؟
به گزارش جهان، مجید محشتمی رئیس ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هم‌اکنون لیست ۳۱ نفره این ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران در حال نهایی شدن است و تاکنون سرلیستی محمدابراهیم اصغرزاده‌ دانشجوی پیرو خط امام و عضو اسبق شورای شهر تهران با رای اکثریت قطعیت یافته است.

وی افزود: آقایان احمد مسجدجامعی وزیر ارشاد دولت خاتمی، علیرضا صفاریان رئیس دفتر سابق مهدی کروبی در مجلس ششم، علی‌اصغر یوسف‌نژاد یکی از نمایندگان ادوار مجلس، غلامرضا ثانی‌نژاد موسس فرهنگسرای خاوران و از شهرداران دولت کرباسچی به همراه دیگر چهره‌های شاخص مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی در این لیست حضور دارند.

محتشمی ادامه داد: در راستای تقویت تفکر اصلاح‌طلبانه، این ائتلاف در تدوین لیست خود به احتمال قوی ۲ کاندیدای نماینده اقلیت‌های دینی و برادران اهل تسنن را جای خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا ساعاتی دیگر لیست ۳۱ نفره ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان به اطلاع مردم می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *