پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
درخواست فدراسیون برای بازگشت عبدالزهرا

تقاضای بازگشت عبدالزهرا برای محاکمه!

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 411119
از فدارسیون فوتبال ایران نامه ای دریافت شده است که در آن خواسته شده است که علاء عبدالزهراء به ایران برگردد تا در آنجا دادگاهی شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علاء عبدالزهرا بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از بازیکنانی است که این روزها در فوتبال ایران نام او را بسیار شنیده ایم و جنجال او کمتر از کرار جاسم نبوده است.

این بازیکن عراقی بازیکن تراکتور سازی تبریز بود و قرار بود برای این تیم تبریزی بازی کند اما پس از شکایت ایران به کنفدارسیون فوتبال ایران درباره دوپینگی بودن این بازیکن دیگر حاضر نشد به فوتبال ایران برگردد و برای تراکتور سازی بازی کند.

چندی پیش فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که با ارسال نامه ای به همتای عراقی خود از آنها خواسته است که به علاء عبدالزهراء را به ایران بازگردانند تا به پرونده او رسیدگی شود.

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق در گفت و گویی که با سایت اخبار العراق داشت تاکید کرد که از فدارسیون فوتبال ایران نامه ای دریافت شده است که در آن خواسته شده است که علاء عبدالزهراء به ایران برگردد تا در آنجا دادگاهی شود. او که نخواست نامش فاش شود، گفت: نامه ای را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده ایم که در آن از ما خواسته شده است که علاء عبدالزهراء را به ایران برگردانیم تا در آنجا دادگاهی شود چرا که آنها معتقدند او بازیکن تراکتور سازی بوده است اما به فوتبال عراق بازگشته است.

او ادامه داد: عبدالزهراء بارها اعلام کرده است که باشگاه تراکتور سازی نامه ای به او داده است که در آن تاکید شده می تواند برای تیم الشرطه عراق در فصل جابجایی زمستانی بازی کند. وزیر ورزش و جوانان شخصا قول داده است که این موضوع را بررسی و حل کند و به زودی هیئتی را به ایران خواهد فرستاد تا درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *