يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

ستاره های نقل و انتقالات لیگ برتر

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 421910
كدام فوتباليست‌ها قراردادشان به پايان مي‌رسد و فقط ۲ بازي ديگر به تيم‌شان تعهد دارند.
به گزارش جهان به نقل از جام، لیگ چهاردهم به خط پایان می‌رسد و تکلیف اول و‌ آخر جدول مشخص خواهد شد. از فردای پایان لیگ خیلی از تیم‌ها سراغ بازیکنان موردنظرشان برای تمدید قرارداد یا بستن قرارداد می‌روند.

خیلی از مربی‌های لیگ برتری که تکلیف‌شان برای فصل بعد روشن است و لیست نفرات موردنظرشان را تحویل باشگاه داده‌اند. اما کدام فوتبالیست‌ها قراردادشان به پایان می‌رسد و فقط ۲ بازی دیگر به تیم‌شان تعهد دارند.

بر اساس آنچه که در سایت رسمی سازمان لیگ آمده ستاره‌هایی که در پایان فصل آزاد می‌شوند را تیم به تیم بررسی کردیم:

* پدیده

اکبر صادقی که با پدیده قرارداد ۴۰۰ میلیونی بسته بود در پایان فصل آزاد می‌شود. رضا حقیقی‌شاندیز دیگر هافبک دفاعی تیم مشهدی که با این تیم قرارداد ۷۰۰ میلیونی دارد به پایان می‌رسد.

میلاد غریبی و یونس شاکری، ۲ مهاجم سابق پرسپولیس که به ترتیب ۵۵۰ و ۵۰۰ میلیون قرارداد بسته بودند هم تمام می‌شود.

محمد غلامی مهاجم ۴۷۰ میلیونی هم آخر فصل می‌تواند با تیم جدیدی به توافق برسد.

* نفت مسجدسلیمان

تنها بازیکن اسم و رسم‌دار زردپوشان مسجدسلیمان میلاد زنیدپور است که با نفت قرارداد ۲۰۰ میلیونی بسته بود و پایان فصل آزاد می شود.

* استقلال خوزستان

مهدی سیدصالحی که با ۲۰۰ میلیون تومان نیم‌فصل دوم از سایپا به استقلال صنعتی رفت آخر فصل آزاد است تا مسیر تیم جدیدی را در پیش بگیرد.

میثم بائو دیگر بازیکن نامدار آبی‌های اهواز است که قرارداد ۳۰۰ میلیونی‌اش تمام می‌شود.

* گسترش فولاد

بهترین بازیکن گسترش فولاد یعنی جابر انصاری ۳۸۰ میلیونی آخر فصل آزاد می‌شود.

محمد ابراهیمی که روزگاری ستاره و اف۱۶ تراکتورسازان بود هم بازیکن آزاد است. ارزش قرارداد او با گسترش ۴۰۰ میلیون ثبت شده است.

مرتضی اسدی مدافع ۸۵۰ میلیونی هم مانند این دو آخر فصل بازیکن آزاد است.

* نفت تهران

قرارداد ۷ بازیکن فیکس نفت تهران در پایان فصل تمام می‌شود. ایمان مبعلی (۴۰۰ میلیون)، حسین ابراهیمی (۴۶۰ میلیون)، دیوید ویکروم (۳۸۰ میلیون)، علیرضا عزتی (۳۶۰ میلیون)، غلامرضا رضایی (۵۵۰ میلیون)، کمال کامیابی‌نیا (۴۲۰ میلیون) و امین حاج‌محمدی (۲۲۲ میلیون) این نفرات را تشکیل می‌دهند.

* صبای قم

قرارداد تمام ستاره‌های صبا آخر فصل به پایان می‌رسد. احمد حسن‌زاده ۵۰۰ میلیونی، ایوب کلانتری ۴۷۰ میلیونی و روزبه چشمی ۵۰ میلیونی می‌توانند بدون دردسر قم را ترک کنند.

پیروز قربانی مدافع سابق استقلال که با صبا قرارداد ۳۰۰ میلیونی داشت و حسین بادامکی هافبک سابق پرسپولیس که با صبا قرارداد ۲۶۰ میلیونی بسته بود هم بازیکن آزاد هستند. به این‌ها مهرداد طهماسبی دروازه‌بان شمالی و ۳۰۰ میلیونی را هم اضافه کنید.

* پرسپولیس

پیام صادقیان که با ۹۵۰ میلیون از گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود در پایان فصل آزاد است. امید عالیشاه ۷۲۰ میلیونی هم شرایط پیام را دارد.

محمد نوری ۹۰۰ میلیونی و حمیدرضا علی‌عسگر ۵۷۶ میلیونی هم مشکلی برای ترک کردن پرسپولیس نخواهند داشت.

هادی نوروزی ۵۷۶ میلیونی و محسن بنگر که مبلغ قراردادش قید نشده است هم بازیکن آزاد هستند.

افشین اسماعیل‌زاده جوان هم که قرارداد ۱۵۰ میلیونی داشت هم می‌تواند از جمع قرمزها جدا شود.

* استقلال

استقلال برای حفظ ستاره‌هایش در فصل نقل‌وانتقالات کار سختی ندارد. امید ابراهیمی و خسرو حیدری قراردادشان تمام می‌شود. ارزش قرارداد هر یک از این بازیکنان یک میلیارد تومان ثبت شده است.

یعقوب کریمی هم که از سپاهان قرضی آمده برای ماندن باید با اصفهانی‌ها به توافق برسد.

* سپاهان

احسان حاج‌صفی و رحمان احمدی که قراردادشان با سپاهان ۱.۲ میلیارد تومان ثبت شده آخر فصل باید برای تمدید قرارداد دوباره پای میز مذاکره بنشینند.

جواهیر سوکای ۹۰۰ میلیونی و لوسیانو پریرا مندز یک میلیاردی هم آخر فصل آزاد هستند. محرم نویدکیا هم هر چند غیر از سپاهان به تیم دیگری فکر نمی‌کند اما قرارداد ۷۰۰ میلیونی او هم به پایان می‌رسد.

* ذوب آهن

قاسم دهنوی (۷۰۰ میلیونی)، مهدی رجب‌زاده (۷۰۰ میلیونی)، قاسم حدادی‌فر (۱.۳ میلیاردی) و اکبر ایمانی (۴۵۰ میلیونی) ستاره‌هایی هستند که قراردادشان با ذوب‌آهن تمام می‌شود.

* پیکان

مهدی رحمتی که با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ است در پایان فصل آزاد می‌شود.

جی‌لوید ساموئل که با پیکان یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون قرارداد بسته بود هم قراردادش تمام می‌شود.

سعید دقیقی یک میلیاردی، محمد نصرتی ۹۰۰ میلیونی و امیرحسین فشنگچی ۶۰۰ میلیونی هم مانعی برای جدایی از پیکان پیش روی‌شان نیست.

* ملوان انزلی

ایمان صادقی سرباز که با ملوان قرارداد ۱۰۰ میلیونی بسته بود پایان فصل آزاد است. فرزاد حاتمی هم که نیم‌فصل با ۱۰۰ میلیون به بندر انزلی رفت هم آخر فصل قراردادش تمام می‌شود.

جلال رافخایی مهاجم ۷۰۰ میلیون تومانی و احمد آهی مدافع ۵۵۰ میلیونی هم قراردادشان به پایان می‌رسد.

مازیار زارع و محسن یوسفی که به ترتیب ۷۰۰ و ۳۵۰ میلیون تومان قرارداد بسته بودند هم مشکلی برای جدایی از ملوان ندارند.

محمد آبشک که روزگاری مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود هم قراردادش تمام می‌شود. قرارداد او برای نیم‌فصل ۱۵۰ میلیون تومان بود.

* فولاد خوزستان:

اسماعیل شریفات مهاجم ۸۰۰ میلیونی و محمد قاضی ۶۵۰ میلیونی هم آخر فصل آزاد هستند.

علاوه بر این دو استقلالی سابق مدت قرارداد بختیار رحمانی که امسال ۹۷۰ میلیون قرارداد داشت هم به پایان می‌رسد.

محسن مسلمان که با ۴۰۰ میلیون نیم‌فصل قرضی به فولاد رفت هم برای رفتن به تیم جدید یا ماندن در اهواز باید با ذوب‌آهن به توافق برسد.

هر سه بازیکن خارجی فولاد یعنی الویس نانگ (۸۱۵ میلیون)، لئوناردو مساریچ (۸۲۵ میلیون) و ماتیاس چاگو (۷۵۰ میلیون) هم قراردادشان تمام است.

* تراکتورسازی

آقای گل برزیلی لیگ یعنی لوسیانو ادینهو ۱.۲ میلیارد تومانی آخر فصل قراردادش تمام می‌شود.

حامد لک سرباز که فقط ۲۰۰ میلیون از تراکتور گرفته بود هم آخر فصل آزاد می‌شود. محسن دلیر ۱۰۰ میلیونی و فرشاد احمدزاده ۱۵۰ میلیونی هم برای ماندن در تراکتور باید پای میز مذاکره بنشینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *