پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶

از ولخرجی بابک زنجانی و دستور انتظامی تا نوبل تاریخ BBC +فیلم

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 318717
صرفا جهت اطلاع این هفته با یادی از صادق ترین و صریح ترین مردی که می شناسیم یعنی امام راحل عظیم الشان پایان یافت .
از ولخرجی بابک زنجانی و دستور انتظامی تا نوبل تاریخ BBC +فیلم
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، بخش خبری "صرفا جهت اطلاع" این هفته سوژه های متعددی داشت که در ادامه با هم می خوانیم:

نسیم هم به جمع شبکه های رسانه ملی اضافه شد .

البته نسیم فعلا در حال آزمایش ، اما اگر در این مدت دیده باشید با لطیفه و کمدی و سرگرمی ، خوب شروع کرده . صرفا جهت اطلاع از این نسیمی که وزیده استقبال می کنه و پیشنهاد می کنه نسیم ، همین طور لطیف و ملایم بمونه ، نه هوای یخ بیاره تو خونه ها نه بادهای تند .

تندیس حافظ در روز روشن از وسط میدان اهواز ناپدید شد .

بعد از تحقیقات معلوم شد یک شهرداری بد سلیقه ، بدون خبر قبلی این مجسمه را کنده تا ببره یک جای دیگه . جالبتر اینکه دوباره آورده همانجا نصب کرده .

حضرت حافظ اگه این حال و روز رو می دید احتمالا چی می گفت ؟ که تندیس مرا برده است و " با من سرگران دارد .


یه دشت هم از وزیر کشورمی گیریم چون هر چی نباشه یه زمانی رئیس ما هم بوده دیگه . بله ، ایشان مدتی معاون سیاسی رسانه ملی بود . آقای رحمانی فضلی در مراسم معارفه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت هنر آقای حقیقی باید این باشه که این ستاد رو در مدتی مثلا یک سال یا دو سال تعطیل کنه . یعنی اعلام کنه ما از امروز دیگه قاچاق تو کشور نداریم . خب آقای حقیقی برای تعطیل کردن ستاد مبارزه با قاچاق چه برنامه ای دارید ؟ حقیقی : سند ملی راهبردی قاچاق کالا و ارز در افق ده ساله و پنج ساله مدنظر است . هماهنگی رو ملاحظه کردید- وزیر می گه یکی دوساله ، رئیس جدید ستاد میگه ده ساله ، همش هفت هشت سال فرق قضیه است . خیلی نیست که بابا .

"هر کی نگرانه ملکشو می خرم" . بله ، این جمله بابک خان زنجانیه که پس از اینکه گودبرداری پروژ ه اش کلی موجب خونه تکونیه اطرافیان شد گفت "هر کی نگرانه ملکشو می خرم"

خوب خودتون قضاوت کنید دیگه ، کسی که پول داشته باشه خیلی راحت خونه مردم رو خراب کنه بعد هم بگه ؛ نگرانی ،خونتو می خرم !

از ابتدای سال تحصیلی جدید ، دانش آموزان پایه های تحصیلی را در مدارس با خط کشی حیاط از هم جدا کردند . یعنی دانش آموزان اول تا سوم باید یکطرف مدرسه حضور داشته باشند و دانش آموزان سوم تا ششم در طرف دیگر مدرسه . نمونه ای از طرح هایی که اول اجرا می کنیم ، بعد احتمالا چند سال بعد تازه میخوایم مشکلاتش رو بررسی می کنیم . اگر مدرسه کم داشتیم ، لازم بود ترکیب مقاطع تحصیلی رو با این سرعت عوض کنیم . ( از دانش آموز پرسیده میشه چجوری با وجود این خط می ری دستشویی میگه نمیدونم ! )

اما صرفا جهت اطلاع این هفته تصویری پخش کرد که شاید برخی از مخاطبان با پشت صحنه فوتبال کشور اشتباه گرفتند .

بله ، سالن تئاتر در استان چهار محال و بختیاری بود که بازیگرها اعتراض خودشون رو به رای کمیته داوران جشنواره ، با زد و خورد و داد و بیداد نشون میدادن . بالاخره شاید از فوتبال یه ارثی بردند .

صرفا جهت اطلاع این هفته مدال توهم هوش برنامه رو اعطا کرد به بنیامین نتانیاهو . می پرسید چرا ؟ خوب خودتون قضاوت کنید . (نتانیاهو: ایرانیها آزاد نیستند شلوار جین بپوشن ) (نتانیاهو : ما آدمای ساده لوحی نیستیم ما باهوشیم) .

صرفا جهت اطلاع البته یه نوبل تاریخ و ادبیات هم اعطا کرد به مجری بی بی سی فارسی ، یعنی میزبان نتانیاهو . باز می پرسید چرا ؟خوب باز هم شما قضاوت کنید . این مجری تحلیل دانشمندانه ای از حرفهای نتانیاهو ارائه کرد و گفت : (ایران، عراق ، اردن و سوریه همه کشورهای جعلی ای هستند که بعد از سقوط امپراطوری عثمانی به وجود آمدند ). دیدید گفتم خودتون قضاوت کنید . آخه آدم ایران با سقوط عثمانی تشکیل شده ؟ تا حالا به مشخصاتت سجلی ات نگاه کردی ؟

حتما پراکنده شنیدید که نسل فلان پلنگ ایرانی در حال انقراضه.
در برنامه این هفته تصویری پخش شد که چند نفر شکارچی که معلوم نبود امسال یا پارسال یا کی ؛ سگاشونو انداختن به جون یه پلنگ در حال انقراض . خودشون هم انگار اومده بودند سیرک ، از صحنه دریدن پلنگ نگون بخت فیلم می گرفتند و تفریح می کردند .

خوب از این تصویر که بگذریم ، تصویر دیگری در برنامه این هفته پخش شد که واقعا قابل تامل بود . حتما از قیمت پیاز و سیب زمینی اطلاع دارید . اما در تصویر پخش شده ، کشاورزان استان خراسان رضوی به دلیل پائین بودن قیمت پیاز ، که حتی هزینه برداشت محصول رو هم تامین نمیکنه مجبور شدن محصول رو بریزند جلوی گوسفندان . انگار یکی در میان سر سیب زمینی و پیاز یا گوجه فرنگی و بقیه محصولات باید این بلا بیاد تا مسئولان مربوط به فکر بیفتند .

سری هم بزنیم به آقای ظریف . (ظریف در برنامه شب آفتابی شبکه پنج سیما در حال حرف زدن : ایرانیان فرهیخته ترین اقلیت قومی در آمریکا هستند) ظریف داشت می گفت و می گفت که یک شیء افتاد و ظریف گفت من خیلی راحت من شگفت زده نمی شم . گرفتید ؟ راحت شگفت زده نمی شه ، اما احتمالا خیلی راحت شگفت زده می کنه .

یه نشان لطافت برای معاون جدید نیرو انتظامی که ظاهرا بمناسبت روز جهانی کودک با هدیه سراغ کودکان رفت . فقط وسط هدیه ها نمیدونیم چرا عروسک باربی به چشمشون خورد . دقت کردید ؟ عروسک باربی !

لطفا زود قضاوت نکنید . تا آخر بخونید .
(سوال خبرنگار از معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد: این نمایشگاه مطبوعات چی شد که تغییر فصل داد ؟ انتظامی : از ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند . سوال مجدد خبرنگار ما و جواب انتظامی که : عرض کردم ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند ... انتظامی بعد هم گفت که بدون اجازه من این مصاحبه پخش نشه) انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرش بابت این رفتار از خبرنگار ما عذرخواهی کرد . امید که این استثنا تبدیل به قاعده بشه و هر مسئولی بعد از اشتباهش عذر خواهی کنه

صرفا جهت اطلاع این هفته با یادی از صادق ترین و صریح ترین مردی که می شناسیم یعنی امام راحل عظیم الشان پایان یافت .

"اکنون که من حاضرم بعضی نسبتهای بی واقعیت به من داده می شود و ممکن است پس از من بر حجم آن افزوده شود لهذا عرض میکنم آنچه به من نسبت داده شده یا می شود مورد تصدیق نیست مگر آن که صدای من، یا خط و امضای من باشد ، با تصدیق کارشناسان . یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
مطابق نظر رهبری و علما تندیس تمام قد اشکال شرعی دارد؛ ضمن اینکه نساختن مجسمه ی انسان(و لو نیم قد) به هر حال صحیح تر است.حالا چرا برخی افراد بر روی ساختن و بودن مجسمه ی تمام قد اصرار دارند؟
پس مجسمه فردوسی وسط میدان فردوسی تهران را هم باید تخریب کرد!!!!!!!!!
بر خلاف حساس نشو شبکه خبر که قدری سبک است، صرفا جهت اطلاع به موضوه های مهمتری می پردازد.
مخصوصا اگر آن را نجف زاده اجرا کند.
بالاتر از خبر بسیار بهتر بود،
حساس نشو تنها موارد حاشیه و ملتهب را سوژه می کند، به نیازها و مشکلات مردم کاری ندارد و برای آن دل نمی سوزاند.
نجف زاده هم کارش درسته!
اسمش والخرجي نيست بلكه شعور داره
تیکه آخرش با حال بود