سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تمام مرزهای کشور در امنیت کامل

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب: 376614
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: تمامی مرزهای کشور تحت نظر و در امنیت کامل به سر می‌برد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین ایلام، سردار مجید حسینی اظهار کرد: با حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه توان بسیج مقتدر،مرزهای کشور از هر نظر در امنیت بسیار بالایی قرار دارند.

وی افزود: تمامی حرکت های گروهک ها و عناصر تحت نظر و اشراف اطلاعاتی قرار دارد، با اینکه به هیچ وجه مناطق جمهوری اسلامی با مناطقی که درکشور های همسایه از جمله عراق،که در آن درگیری صورت گرفته قابل مقایسه نیست.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی از یک انسجام ملی مثال زدنی برخوردار است، افزود: همه مردم ما از هر قوم و مذهبی پابند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های آن هستند وعلاوه بر این با پیروی از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب در تلاش هستند و این هدف و انسجام، خنثی کننده هر نوع توطئه است.

سردار حسینی عنوان کرد:حرکت هایی که در اطراف ما صورت گرفته ریشه ی چندین ساله دارد و خود سرویس های فرامنطقه ای آنها را تربیت، حمایت و پشتیبانی کرده اند.

وی گفت: به دلیل اینکه سرویس های خارجی نتایج خوبی که مردم مظلوم عراق در انتخابات گرفتند را قبول نداشتند،بنابراین دست به یک توطئه جدیدی زدند و در این راستا ما بایستی هوشیاری و وحدت انسجام خود را داشته باشیم و به صورت جدی با پیروی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا با انسجام وحدت ملی، نسبت به حراست و پاسداری از مرزهای کشور عزیزمان و عمق انقلاب داشته باشیم.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه عنوان کرد: اساسا جمهوری اسلامی مدافع روند قانونی است که در عراق دنبال می شود و قانون اساسی کشورعراق یک مبنای مناسبی است که بر آن اساس بتوانند روند اداره کشور خود را مدیریت کنند.

سردار حسینی افزود: در مسیر قانون و با نظر مردم عراق هر کسی که انتخاب شود ما هم مدافع خواهیم بود، البته ما هم از دولت قبل چون مورد انتخاب مردم بوده حمایت و هم از دولت کنونی به ویژه اینکه چون طوائف شیعی و سنی به این نتیجه رسیده اند که العبادی را انتخاب کنند از ایشان حمایت و امیدواریم که مردم عراق علاوه بر اینکه با انسجام و وحدت ملی خود بتوانند کابینه خود را ایجاد، بتوانند تهدیداتی را که گریبان گیرشان شده را خنثی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *