جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دو تیم قطری به دنبال هافبک پرسپولیس

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 376010
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی در لیگ قطر با پیشنهادی ۷۰۰ هزار دلاری روبه‌رو شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که چند روزی است که خبر پیشنهاد یکی‌، دو باشگاه قطری به رضا حقیقی منتشر شده، نامه رسمی یکی از این باشگاه‌ها امروز به دست او رسید تا این بازیکن این پیشنهاد را در اختیار رحیمی و دایی قرار دهد.

پیشنهاد یکی از این دو باشگاه ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل است. با توجه به اینکه حقیقی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، باید دید که چقدر از این مبلغ به این باشگاه می‌رسد. از نظر قانونی باشگاه پرسپولیس می‌تواند تا ۶۰ درصد از قرارداد احتمالی حقیقی با باشگاه قطری را مطالبه کند هرچند هیچ توافق کتبی بین باشگاه پرسپولیس و رضا حقیقی برای این موضوع وجود ندارد.

حقیقی تا امروز نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفته و هنوز نه بدهی فصل گذشته این باشگاه به حقیقی پرداخت شده و نه مطالبات امسال، حتی شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به حقیقی بدهی ۸۰۰ میلیون تومانی دارد این در شرایطی است که این بازیکن امسال جزء گرانقیمت‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *