جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

جديدترين قیمت مسکن +جدول

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 286812
بر اساس بررسی‌های قیمتی در بازار فروش مسکن نیمه شمالی تهران طی ۳ روزگذشته، کمترین قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع واحد مسکونی حدود ۴ میلیون تومان از سوی مالکان تعیین می‌شود البته قیمت مذکور به عنوان حداقل قیمت واحدهای نوساز نیست چراکه در مناطق حاشیه‌ای تهران واحدهای نوساز با قیمت کمتری به بازار فروش عرضه می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، کمترین قیمت پیشنهادی فروش برای واحدهای مسکونی نزدیک به ۱۰ سال ساخت، متری ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در خیابان دماوند ارزش‌گذاری شده است.

علاوه براین نمونه‌ای از بالاترین قیمت‌های پیشنهادی فروش هم به واحدی ۹۰ متری با عمر ۳۰ ساله در خیابان قیطریه تعلق دارد زیرا قیمت هر متر مربع این واحد ۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان محاسبه شده است.

از سوی دیگر یک واحد مسکونی به متراژ ۱۲۰ متر مربع در خیابان ولیعصر (نرسیده به پارک وی) متری ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است كه ۱۲ سال از عمر بنای واحد مذکور می‌گذرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000286/nf00286812-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *