سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اسامی 16 ملی پوش فوتسال اعلام شد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 355419
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو دیدار دوستانه در ازبکستان از سوی کاندلاس اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری چند بازی تدارکاتی روز جمعه تهران را به مقصد تاشکند ترک می‌کند. تیم ملی بعد از دو بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان راهی روسیه می‌شود و چند بازی با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار خواهد کرد. بر این اساس خسوس کاندلاس با خارج کردن نام مهدی مصطفایی و قدرت بهادری، اسامی ۱۶ بازیکن برای این دو سفر را اعلام کرد.

سپهر محمدی، احمد اسماعیل پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار ، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی ، مهران عالیقدر، میثم خیام، فرهاد فخیم ، بهروز جعفری ، وحید شفیعی، محمد شجری و علیرضا وفایی نفراتی هستند که صبح روز جمعه ۲۹ فروردین ماه تهران را به مقصد ازبکستان ترک می‌کنند.

علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی و مصطفی نظری سه بازیکن ایرانی تیم نوریل نیکل هستند که در روسیه به تیم ملی ملحق خواهند شد.

تیم ملی فوتسال خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند.

سيزدهمين دوره جام ملتهای آسيا با حضور ۱۶ تيم از دهم تا بيستم ارديبهشت‌ماه سال جاری در ويتنام برگزار می‌شود. ايران در ۱۰ دوره اين بازی‌ها به عنوان قهرمان، يک دوره نايب قهرمان و يک دوره هم مقام سومي رسيده است.

گروه‌بندي مسابقات جام ملت‌های آسیا به شرح زير است:
گروه A: ويتنام ، کويت، تاجيکستان و عراق
گروه B: ايران، استراليا، چين و اندونزی
گروه C: تايلند، لبنان، چين تايپه و مالزی
گروه D: ژاپن، قرقيزستان، ازبکستان و کره‌جنوبی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *