پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

هلاکت پزشک اسرائیلی داعش +عکس

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 387117
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، هلاکت یک پزشک اسرائیلی عضو داعش در سوریه را تایید کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به "شین بت"، یکشنبه گذشته در بیانیه ای، کشته شدن یک عرب‌ اسرائیلی به نام "عثمان ابوالقیعان"، در ماه اوت (شهریور) گذشته، هنگام نبرد در کنار عناصر داعش در سوریه را تایید کرد.

بنا بر اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه، این سازمان در بیانیه خود، با ابراز نگرانی از شرکت اتباع اسرائیل در دوره های آموزش نظامی و آشنایی آنان با باورهای تندروانه جهادی، در خصوص احتمال انجام اقدامات تروریستی بر ضد "اسرائیل" توسط این افراد ابراز نگرانی کرده است.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در ماه اوریل (اردیبهشت) گذشته، برادر عثمان ابوالقیعان موسوم به "ادریس" را به اتهام کمک به برادر و یکی از بستگانش برای رفتن به سوریه، بازداشت کرده بودند.


مقامات رژیم صهیونیستی، حضور دست کم ۳۰ تن از اتباع این رژیم در جمع گروه های تندرو و مسلح حاضر در سوریه را تایید کرده اند.

ابراز نگرانی صهیونیست ها از اقدامات تروریستی گروهک های تندرو در حالی است که تاکنون بارها تصاویر و فیلم های مربوط به درمان تروریست‌های زخمی در بیمارستان های رژیم صهیونیستی و عیادت نخست وزیر این رژیم از تروریست ها، منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد110
Iran, Islamic Republic of
مجروحانشونو همون اسرائيل مي بردند بهتر نبود؟!!!!!
ببين چقدر داعش و داعشيان تروريست، زندانيان فراري و ... براي صهيونيست هاي هم پياله اهميتش حياتيه و چه بسا كارد به استخونه صهيونيستها رسيده و موضوع حيات نحسشون خيلي بيخ پيدا كرده كه راضي شدند از جون مايه بگذارند.