جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دستگاه‌های عابر بانک اسکناس ندارد

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 277416
به‌ رغم تاکید رئیس کل بانک مرکزی بر ادامه خدمت‌رسانی بانک‌ها به مردم در شب عید، برخی بانک‌ها دستگاه‌های عابر بانک خود را یا از کار انداخته‌اند و یا اسکناسی داخل این دستگاه‌ها نگذاشته‌اند.
دستگاه‌های عابر بانک اسکناس ندارد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دو روز پایانی سال 91 در حالی سپری می‌شود که طبق روال معمول تقاضای مردم برای دریافت اسکناس (وجه نقد) از بانک‌ها افزایش یافته است اما در این بین برخی از بانک‌ها بجای خدمت‌رسانی به مردم دستگاه عابر بانک خود را یا از کار انداخته‌اند و یا اسکناسی داخل این دستگاه نگذاشته‌اند.
 
این اتفاق در حالی رخ داده که رئیس کل بانک‌مرکزی قبلا اعلام کرده بود تمامی بانک‌ها در شب عید باید پاسخگوی نیاز مردم باشند و مشکلی از زاویه تامین اسکناس در بانک‌ها وجود ندارد.
 
علاوه بر نبود اسکناس در دستگاه‌های خودپرداز سیستم اینترنت بانک برخی از بانک‌ها نیز از روز گذشته مختل شده است؛ سیستم شاپرک نیز در فروشگاه‌ها از صبح امروز به دلیل افزایش حجم تقاضا با اختلال همراه شده است.
 
در روزهای پایانی سال با افزایش تقاضای مردم صف‌های طولانی مقابل برخی عابر بانک‌ها که استثنائا دارای وجه نقد می‌باشند و یا اسکناس دارند تشکیل شده است.
 
ناصر حکیمی پیشتر اعلام کرده بود بانک‌ها حق ندارند در روزهای پایانی سال با افزایش تقاضای مردم برای استفاده از وجه نقد سیستم عابربانک‌‌های خود را قطع کنند اما این روزها شاهد اختلال در شبکه تعدادی از بانک‌ها هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متأسفانه بانک هایی که با پول مردم ارتزاق می کنند در مواقع حساس با حبس پول مردم، به اونا خیانت می کنند. خدا ان شاء الله جواب این افراد را بده که برای مردم دردسر درست می کنند.