پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۸

نقش حاج قاسم در مذاکرات هسته ای

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 410516
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: ابهت قاسم سلیمانی عامل انعطاف دشمن پای میز مذاکره است نه لبخندهای دیپلماتیک.
نقش حاج قاسم در مذاکرات هسته ای
به گزارش جهان به نقل از فارس، حسن عباسی شامگاه دوشنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه یاسوج در سالن دکتر چمران این دانشگاه با بیان اینکه ۳۰ سال کاتولیک‌ها و پروتستان‌ها با یکدیگر جنگیدند و کینه از یکدیگر داشتند، اظهار کرد: برای پاک کردن صورت مسئله همین موجب شد تا به فکر باشند دین و سیاست را از هم جدا کنند و اکنون نیز برنامه دشمن برای جهان اسلام این است که با قدرت دادن به گروهک‌های تروریستی مانند داعش و النصره به گونه‌ای وانمود کنند که مشکل جهان اسلام مانند خودشان حل خواهد شد.

وی گفت: وقتی داعش و النصره برای بدنام کردن مکتب رهایی‌بخش اسلام به نام اسلام سر پدر و مادر را جلوی فرزند می‌برند برای بدنام کردن دین اسلام نزد نوجوانان و جوانان مسلمان هستند تا آنها نیز دست از دین خود بردارند.

رئیس اندیشکده یقین بیان داشت: اکنون هم به مانند مسیحیان صهیونیست، عده‌ای با تفکر شیعه صهیونیست و سنی صهیونیست در حال بدنام کردن اسلام هستند و مبلغ آن هم رسانه‌ها و بنگاه‌های شایعه‌پراکنی غرب است.

عباسی در ادامه گفت: صهیونیست شیعی در تلویزیون انگلیس با قمه زدن و قلاده بر گردن انداختن به دروغ برای امام حسین و سایر اعمال زشت و تأمل‌برانگیز در حال بدنام کردن شیعه هستند که سرویس‌های جاسوسی انگلیس آنها را تغذیه می‌کنند.

وی از داعش و جبهه النصره به عنوان صهیونیست سنی نام برد و حامی آنها را آمریکا ذکر کرد و گفت: همه آنها ریشه و تفکر صهیونیستی دارند و می‌بینیم که در برابر اسرائیل تاکنون یک ترقه هم در نکرده‌اند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز افزود: در جهان اسلام اسیر توطئه‌ای شده‌ایم که یک سر آن اهل سنت و یک سر آن شیعه است.

عباسی از ایران اسلامی به عنوان نماد مبارزه و مقابله با این دو نوع تفکر در جهان یاد کرد و گفت: سردار بزرگ ایرانی حاج قاسم سلیمانی برای این دو نوع تفکر به کابوسی مبدل شده است.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و دل بستن عده‌ای به این مذاکرات برای رفع مشکلات کشور گفت: اگر در مذاکرات همه نوع باجی به آنها بدهیم و حتی حکومت پهلوی را جایگزین حکومت جمهوری اسلامی کنند و اسرائیل را هم به رسمیت بشناسیم تحریم‌ها تنها پنج درصد از مشکلات اقتصادی کشور ما را حل می‌کند.

این محقق و پژوهشگر مسائل بین‌المللی تصریح کرد: امروز اگر در پای میز مذاکره دشمن اندکی انعطاف از خود نشان می‌دهد نه به دلیل لبخندهای سیاسی بلکه به دلیل ترسی است که از ابهت ایران اسلامی دارند که در چهره افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی تبلور یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدایت جزای خیر دهد که مطالبتان عین حقیقت است .
علی
Iran, Islamic Republic of
اینکه سردار در رشادت و شهامت دارد شکی نیست اما بی انصافی است نقش دیپلمات هارا نادیده بگیریم.
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
اینطور نگویید اگر جناب رییس بشنوند مکدر می شوند!!!
مصطفی
زنده باد استاد عباسی عزیز
Iran, Islamic Republic of
اينقدر اون سردار بو به سر زبانها نندازيد چشم زخم داريم برادر. لاحول و لا قوت الا بالله ...
Iran, Islamic Republic of
درود
مازی
مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ؟؟؟؟ اینجا کجاست
Iran, Islamic Republic of
فكر نكنم سردار سليماني هميشه سر افراز، حاضر به ذليل شدن تيم هسته اي باشند بخصوص در قبال عزيز شدن خودشان ... هر دو سربازان نظام و رهبر بزرگوار اين ملت و أمت هستند ...أنصاف هم خوب چيزي است كه بعضي ها فراموش كرده و به جاده خاكي ميزنند ...