چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

زمان توزیع کارت آزمون دکتری اعلام شد

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 410615
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
به گزارش جهان، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: توزیع کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ از ساعت ۹ امروز سه شنبه ۱۲ اسفند آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

وی افزود: هر داوطلب برای شرکت در آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون با اصل کارت ملی یا شناسنامه را همراه داشته باشد همچنین باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس حوزه امتحانی که بر روی پرینت کارت درج شده، حوزه امتحانی خود را انتخاب کند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ برای پذیرش دانشجو در ۲۵۰ کد رشته امتحانی و در ۷ گروه آموزشی در ۵۳ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود همچنین کلید سوالات این آزمون ۲۵ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *