پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اسامي دو تروريست به هلاكت رسيده

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 161333
اسامي دو تن از مزدوران استكبار به هلاكت رسيده كه در جريان دو حادثه تروريستي در روز چهارم فروردين ماه در دو نقطه از شهر سنندج موجب شهادت دو تن از كاركنان فرماندهي انتظامي كردستان و مجروح شدن سه تن شدند ، مشخص گرديد.

به گفته يك منبع آگاه ، سيروان مومني و آرمان زند كريمي دو تن از عوامل گروهك تروريستي بودند كه امروز دوشنبه توسط نيروهاي قرارگاه حمزه سيدالشهدا به هلاكت رسيدند.
سردار سرتيپ پاسدار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه اعلام كرده بود: پس از اقدام هاي تروريستي اخير گروهك هاي تروريستي وابسته به استكبار جهاني در ۴ فروردين ماه در سنندج كه به شهادت دو تن از كاركنان خدوم و شجاع فرماندهي انتظامي كردستان منجر شد نيروهاي قرارگاه حمزه سيد الشهداء(ع) نيروي زميني سپاه طي يك عمليات دقيق اطلاعاتي عوامل اصلي اين جنايت را شناسايي و با اجراي كمين، آنان را به هلاكت رساندند.
در جريان دو حادثه تروريستي كه در روز چهارم فروردين ماه در دو نقطه از شهر سنندج روي داد دو تن از كاركنان فرماندهي انتظامي كردستان شهيد و سه نفر نيز زخمي شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *