جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۸

همدردی‌عجیب تلویزیون کویت با غزه+عکس

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 372933
در شرایطی که تجاوز وحشیانه تروریسم دولتی صهیونیست‌ها به غزه هر روز و هر ساعت ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و انتظار می‌رود کشورهای عربی و اسلامی با هر وسیله ممکن، کمک مؤثری به ساکنان نوار غزه ارائه کنند، دولت کویت اقدام قابل‌توجهی! در این باره انجام داده است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، پس از بیست و سه روز کشتار مردم غزه به دست صهیونیست ها، تلویزیون رسمی کویت برای همدردی با قربانیان غزه، پخش یک برنامه رقص و آواز را به تعویق می اندازد!


این شبکه تلویزیونی در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت و مجروح شدن هزاران زن و کودک فلسطینی و تخریب زیرساخت ها در این منطقه، پخش یک برنامه موسیقی را متوقف کرد.

شیخ سلمان حمود الصباح وزیر اطلاع رسانی کویت، در تصمیمی فرمان توقف پخش یک برنامه شاد موسیقایی با عنوان "لیالی العید" (شبهای عید) در ماهواره کویت را صادر؛ و اعلام کرد که به جای ایام عید سعید فطر، پخش آن به تعویق بیفتد و در فرصت دیگری پخش شود(!)

به نوشته رسانه های کویتی، الصباح با اعلام این خبر تاکید کرد: «منطقی نیست در این شرایط سخت که نوار غزه در آن به سر می برد، تلویزیون کویت جشن های موسیقی و رقص و آواز به نمایش بگذارد».

این اقدام دولت کویت در شرایطی صورت می گیرد که برخی از کشورهای همسایه آن، متهم اصلی حمایت مالی و سیاسی از حملات صهیونیست ها به غزه هستند.
https://jahannews.com/vdcexw8xxjh8foi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexw8xxjh8foi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
کشتن خودشونو، یه موقع خفه نشن. دیگه این همه راضی به زحمت نبودیم.
همدردی عجیب نه، همدردی انسان دوستانه. از یک کشور اسلامی غیر از این عجیب است. کاش دیگران نیز ابراز همدردی کنند.
نیما
اووووف.صهیونیست هارو پوکوندی با این عملیات انتحاریت.
عجــــــــب کار بزرگی! تو زحمت افتادند. نهایت همدردیه!!!!
ن-محمودی
اگربیخیال باشندقطعاروزی دامن آنهارانیز خواهدگرفت
ودرصورت عکس العمل مناسب موضوددرغزه پایان خواهدپذیرفت.
ابراهیم
Tajikistan
دستش درد نکنه اینم خیلی زیاده
پدرام
برای شروع خوبه!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا به اینهمه شجاعت و رشادت تلویزیون کویت آفرین باید گفت