جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

پیگیری اختصاص سهام عدالت به کارگران ساختمانی

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 402038
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خصوصی‌سازی و واگذاری بنگاه‌های کوچک به کارگران برای افزایش بهره‌وری دنبال می‌شود و علاوه بر آن فروش سهام بنگاه‌های بزرگ به این قشر از برنامه‌های وزارت کار است، گفت: پیگیری واگذاری سهام عدالت به تمام کارگران ساختمانی از جدیدترین اقدامات به شمار می‌رود.
به گزارش جهان، علی ربیعی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین اقدامات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای واگذاری امور مربوط به تولید به کارگران از طریق سهیم کردن آنان در بنگاه‌های بزرگ و کوچک اظهار داشت: خصوصی‌سازی یکی از اقداماتی است که از سال‌های گذشته برای حضور فعال بخش خصوصی انجام می‌شود و درصدی هم طبق قانون به کارگران داده می‌شود.

وی گفت: در تلاش هستیم تا کارگران به عنوان صاحبان کار و تولید در بنگاه‌های کوچک و بزرگ مشغول به کار شوند و در این زمینه اقدامات موثری را انجام داده‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای کارگران صاحب ابزار و تولید خواهند شد، افزود: کارگران معمولاً در صنایع بزرگ امکان سرمایه‌گذاری ندارند اما قطعا ًدر صنایع کوچک سهیم شده و صاحب کار خواهند شد.

ربیعی با اعلام این خبر که یکی از اقدامات در حال انجام واگذاری سهام عدالت به تمام کارگران ساختمانی است گفت‌: این موضوع از طریق تعاونی‌های سهام عدالت درحال پیگیری است و انشاالله تمام کارگران ساختمانی مشمول سهام عدالت خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *