شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

"زدن امر به معروف کمک به دشمن است"

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 388738
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، گفت:‌ کسانی که برای خراب کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در روزنامه‌های زنجیره‌ای قلم می‌زنند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجتبی شاکری در مراسم نامگذاری پل شهید خلیلی (شهید امر به معروف و نهی از منکر) که صبح امروز و همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان با حضور علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ و اعظم مشتاق‌فر مادر شهید خلیلی و جمعی از اهالی محل برگزار شد، اظهار داشت: پرچم امر به معروف و نهی از منکر به مانند ستون فقرات دین است و این پرچم توسط شهید خلیلی‌ها برداشته شده است.

وی تصریح کرد: هیچگاه پرچم امر به معروف و نهی از منکر و ماموریت آن تعطیل نخواهد شد و این درحالی است که شهید علی خلیلی یک فرد نیست، بلکه یک پرچم است و مربوط به اندیشه و انقلاب بزرگ است.

شاکری خاطرنشان کرد: مگر نه اینکه ما با همین پرچم بر رژیم شاه پیروز و غلبه شدیم، گفت: ۱۳ آبان امسال همزمان با روز عاشورا شده است که قطعا این روز باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره)‌فرموده بودند که تسخیر لانه جاسوسی و کار دانشجویان بسیار بالاتر از انقلاب اول بود که این نشان‌دهنده توجه ایشان به روز ۱۳ آبان بود.

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: در ۸ سال دفاع مقدس شاهد بودیم که کشورهای مختلف اروپایی و سایر کشورها صدام را حمایت کردند اما جوانان ما با از خود گذشتگی و ایثار توانستند علی‌رغم امکانات کم پیروز شوند.

وی خطاب به مادر شهید علی خلیلی، گفت: خداوند به شما لطف کرده و در خانه شما را زده است و فرزند شما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیده است و این افتخار بسیار بزرگی است.

شاکری در ادامه این مراسم به حادثه اخیر و اسیدپاشی در اصفهان اشاره کرد و گفت:‌ این پدیده بسیار شوم و وحشیانه بود و کسانی که برای خراب کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در روزنامه‌های زنجیره‌ای قلم می‌زنند بدانند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی اشاره کرد:‌ عنصر امر به معروف و نهی از منکر اقتدار و امنیت ملی ماست و در واقع این فریضه الهی وحدت و هویت کشور ما را حفظ می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران،‌ ادامه داد: ما در شورای شهر تهران و در کمیسیون نام‌گذاری تلاش داریم تا هویت شهر را حفظ کنیم و با نام‌گذاری خیابان و معابر به نام شهدا و بزرگان آن‌ها را پاس بداریم.

شاکری همچنین در خصوص نصب نمادها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزودی این کار نیز از طریق سازمان زیباسازی شهر تهران صورت می‌گیرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *