جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازداشت ۳۰نفر درارتباط با معافیت‌ های‌جعلی

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 388530
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده جعل کارت‌های معافیت گفت: در مراحل ابتدایی حدود ۳۰ نفر بازداشت شده‌اند که در صورت اثبات جرم مجازات خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدکاظم بهرامی" درباره پرونده جعل کارت‌های معافیت گفت: در مراحل ابتدایی حدود ۳۰ نفر بازداشت شده‌اند و کار تحقیقات از آنان در حال انجام است که در صورت اثبات جرم مجازات خواهند شد.

وی با اشاره به این که جعل یکی از جرائم مهم در قوانین جزایی است، تصریح کرد: در موضوع معافیت غیر قانونی دو جرم اتفاق افتاده است، یکی بحث جعل و احیانا معاونت در جعل و دیگری بحث رشاء و ارتشاء است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: کسی که رشوه می‌گیرد و کسی که رشوه می‌دهد که این جعل اتفاق بیفتد دو مجازات در قانون برای آن ها در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه جعل کارت‌های معافیت مجازات شدیدتری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با هر کسی که مرتکب جعل یا معاونت در جعل داشته باشد، باید برخورد قانونی شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان گفت: ما وظیفه خود را در هر دو مورد انجام دادیم و خبر نهایی را اعلام می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *