سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۳
۵

حمایت از نماینده های ایران در آسیا

مسعود پاشنا
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 418031
حمایت از نماینده های ایران در آسیا
 در حالی که لیگ چهاردم آخرین روزهای خود را سپری می کند ، چهار نماینده کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی تنها دو بازی دیگر پیش رو دارند تا به مرحله حذفی این بازیهای معتبر راه یابند به همین جهت در این برهه حساس زمانی انتظار می رود که مسئولان مربوطه با زمان بندی بهتر نماینده های کشورمان را مورد حمایت قرار دهند .

در چهار هفته پایانی لیگ چهاردهم روی کاغذ شش تیم شانس قهرمانی دارند که البته با توجه به امتیازات کسب شده شانس چهار تیم بیشتر است ، جالب این که از بین چهار تیم مدعی قهرمانی سه تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حال رقابت هستند که باید این هفته در روزهای سه شنبه و چهار شنبه و نیز دو هفته دیگر در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت به مصاف تیمهای آسیایی بروند و برای صعود به رقابت بپردازند تا مرحله گروهی این بازیها به پایان برسد .

در این برهه زمانی تیمهایی که در آسیا حضور دارند باید مورد حمایت فدراسیون و دست اندر کاران فوتبال قرار گیرند و مسئولان امر طوری برنامه ریزی کنند تا این تیمها با برنامه ریزی صحیح در رقابتهای آسیایی حضور یابند تا به دور از خستگی با آمادگی کامل به مصاف حریفان پرقدرت اسیایی بروند .

گفتنی ست که تیم نفت صدرنشین قبلی بازیهای لیگ که تیم الشباب را سه بر صفر در خانه حریف شکست داد به علت خستگی در دو هفته متوالی شکست خورد و پس از مدتها صدر لیگ را از دست داد . و تیم فولاد به علت خستگی نتوانست در آسیا رنگ پیروزی را ببیند و همچنین تیم تراکتورسازی به علت فشردگی بازیها پیروزی را در دقیقه پایانی با تساوی عوض کرد ، جالب این که تیم پرسپولیس هم بخاطر خستگی و فشردگی بازیها دو بازیکن کلیدی خود یعنی گابریل و بابک حاتمی را بخاطر مصدومیت مقابل نفت مسجد سلیمان از دست داد .

خوشبختانه تیم ملی فوتبال کشورمان هم به این زودی ها بازی ندارد و تنها یک بازی در روز ۲۶ خرداد مقابل تیم نه چندان مطرح ترکمنستان دارد و سپس در شهریور ماه با تیم خیلی ضعیف گوام مصاف می دهد .

براساس اعلام برنامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی تیم ملی کشورمان در هفته اول با قرعه استراحت روبرو است. تیم ملی فوتبال ایران که در قرعه کشی دور دوم رقابت‌های جام جهانی در سید نخست قرار داشت باید طی هفت ماه آینده، چهار دیدار با تیم‌های همگروه خود انجام دهد .

حمایت از نماینده های ایران در رقابتهای آسیایی کاملا ضروری ست چون آنها در رقابتهای معتبر آسیایی مانند تیم ملی باید مورد توجه قرار بگیرند . در ضمن نتایج نماینده های ایران در رقابتهای آسیایی برای فصل بعد در آسیا نقش مهمی دارد و برای کم و یا زیاد شدن سهمیه آسیایی نتایج ایرانی ها فوق العاده اهمیت دارد .

به هر روی ضرورت دارد در حالی که رقابتهای مقدماتی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با دو دیدار دیگر به اتمام می رسد ، مسئولان برگزاری مسابقات هماهنگی بیشتری با چهار نماینده کشورمان داشته باشند تا شاهئ موفقیت نماینده های ایران در آسیا باشیم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصری
چرا بازیهای لیگ فشرده برگزار میشه حتی داد منصوریان بااخلاق هم در اومد ..معلوم نیست چرا مسئولان عجله می کنند تیم ملی فوتبال کشورمان هم به این زودی ها بازی ندارد و تنها یک بازی در روز ۲۶ خرداد مقابل تیم نه چندان مطرح ترکمنستان دارد و سپس در شهریور ماه با تیم خیلی ضعیف گوام مصاف می دهد .
براساس اعلام برنامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی تیم ملی کشورمان در هفته اول با قرعه استراحت روبرو است. تیم ملی فوتبال ایران که در قرعه کشی دور دوم رقابت‌های جام جهانی در سید نخست قرار داشت باید طی هفت ماه آینده، چهار دیدار با تیم‌های همگروه خود انجام دهد .
محمودی
اینا نماینده های ایران رو تو آسیا خلع سلاح کردند و بازی فشرده گذاشتند تا 3 تیم ایران حذف بشن
احسان
مسئولان فوتبال ما فقط سنگ اندازی بلدن
میلاد
آقایان این کار رو کردن تا سپاهان قهرمان شود و تیم نفت خسته شود
علی
می خواستند سپاهان رو قهرمان کنند