شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

توکلی: نظررسمی‌مجلس، گزارش‌برجام است

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 448137
نماینده مجلس ضمن اعلام موافقت با طرح دوفوریتی اقدام متناسب دولت در برجام گفت: دنیا بداند نظر رسمی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه برجام است، اما باید با همکاری با دولت زودتر تکلیف را روشن کنیم که به نفع ملت است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز (یکشنبه ۱۲ مهر) مجلس در موافقت با دو فوریت طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» گفت:‌من اولین نفری بودم که درباره برجام اظهار نظر کردم و در این باره نامه‌ای خصوصی به آقای رئیس‌جمهور و نیز وزیر امور خارجه نوشتم که البته رسانه‌ای نشد و البته آقای ظریف به طور مفصل پاسخ من را دادند.

وی با تاکید بر اینکه حق بود که دولت در این باره لایحه دهد،‌ اظهار داشت: دولت به تکلیف قانونی خود در این زمینه عمل نکرد.

توکلی با یادآوری تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عدم اختلاف و دو دستگی ملی و نیز میان سیاستمداران که باید آویزه گوش نمایندگان باشد،‌گفت: در تهیه این طرح همه اعضای دو فراکسیون عمده مجلس مشارکت داشتند و فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان با آن مخالفتی نداشته باشند.

وی ادامه داد:‌ اینکه همه ایرادات برجام را پشت تریبون مطرح کنیم ممکن است دشمن عنوان دارد که سیاستمداران شما هم مانند ما فکر می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من به عنوان یک اقتصاد‌دان می‌گویم اگر این طرح را به سرانجام نرسانیم دچار مشکل می‌شویم و الان باید بیشتر نگران نقشه‌های دشمن برای نفوذ باشیم.

توکلی با اشاره به اینکه طرح «اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» را بر اساس ایرادات برجام تهیه کرده‌ایم، گفت: دنیا بداند که نظر رسمی مجلس شورای اسلامی همین گزارشی است که کمیسیون برجام تهیه کرده است اما باید با دولت همکاری کنیم و هر چه زودتر تکلیف را روشن کنیم که به نفع ملت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


س
دولت کجا به وظیفه خود عمل کرده است که در ارائه لایحه برجام عمل کند !?
جمشید
بیشتر باید نگران نقشه های دشمن باشیم !?