جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نوبخت:اشاعه ازدواج دانشجویان ضروری است

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 356832
سخنگوی دولت در مشهد بر لزوم اشاعه فرهنگ نبوی و سنت ازدواج در بین جوانان به ویژه دانشجویان تاکید کرد.
اشاعه فرهنگ نبوی و سنت ازدواج در بین دانشجویان ضروری است
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت در هفدهمین دوره ازدواج دانشجویی تحت عنوان همسفر تا بهشت در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: اگر بخواهیم در راستای تعهدات ایمانی و اسلامی در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام سال فرهنگ و اقتصاد نامگذاری‌کرده‌اند به مسئله فرهنگ بپردازیم، چه فرهنگی بهتر است اشاعه فرهنگ نبوی و سنت ازدواج در بین دانشجویان می‌تواند باشد.

وی افزود: ازدواج دانشجویی پیشینه‌ای بیش از 20 سال دارد به طوری که ازدواج من نیز ازدواجی دانشجویی بود به همین دلیل معتقدم زمینه را باید برای ازدواج دانشجوی مهیا کرد.

نوبخت تصریح کرد: در راستای تعهدات جمهوری اسلامی در سالی که از سال فرهنگ از آن یاد شده است وظیفه قانونی خود می‌دانم که باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مباحث فرهنگی بودجه فرهنگی به منظور ازدواج دانشجویان در نظر گرفته شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور راهبردی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما باید از امروز برای رسیدن به مدیریت جهادی برنامه‌ریزی کنیم و فرصت‌های شغلی و امکان ازدواج به هنگام را برای جوانان فراهم سازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجوی دکتری
انشاالله
حسین
همین ازدواج دانشجویی هم کلی هزینه لازم داره.
من که پسرم کلا ناامیدم توی این شرایط کسی زن من بشه. وقتی بری خونه طرف و بگی فعلا دانشجو هستی اصن خیلی بعیده که قبول بکنن. البته سربازیمو رفتم ولی فکر کنم تا درسم تموم بشه و یه کاری پیدا کنم و یه کم پول پس انداز کنم سنم بشه حدود 31سال!
شاید دیگه توی این سن یه دختر ترشیده پیدا بشه که بقیه عمرم رو تنها نباشم.
حرفام خیلی خنده دار بود ولی من سعیمو کردم و نتیجه نگرفتم. ماشالله توقعات دختر خانما حتی از یک دانشجو هم سر به فلک میکشه. اصن ولش کن دانشگاه ما که مختلط نیست مارو چه به ازدواج دانشجویی.!
وقتی پسری ترشیده باشه باید انتظار دختر ترشیده را هم داشته باشه.