جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

خبر کذب "خبرگزاری دولت" درباره موضع "فراکسیون رهروان" در استیضاح وزیر علوم

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 376137
در حالی که فراکسیون رهروان ولایت به‌صورت رسمی اعلام کرده که این فراکسیون نظر جمعی درباره استیضاح فرجی دانا ندارد، خبرگزاری دولت در خبری مدعی شد "فراکسیون رهروان ولایت خواستار ابقای فرجی دانا است!"
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، در حالی که دبیر فراکسیون رهروان ولایت به‌صورت رسمی اعلام کرده که این فراکسیون نظر جمعی درباره استیضاح فرجی دانا ندارد، خبرگزاری دولت در خبری مدعی شد "فراکسیون رهروان ولایت خواستار ابقای فرجی دانا است!"

نادر قاضی‌پور؛ دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت امروز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره استیضاح وزیر علوم اعلام موضع نکرد.

وی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: در جلسه امروز در مورد موضع فراکسیون در قبال استیضاح وزیر علوم رأی‌گیری انجام و موضع فراکسیون در این ارتباط مشخص نشد.
اما با وجود اعلام چنین موضعی توسط دبیر فراکسیون رهروان، خبرگزاری رسمی دولت طی خبری با انتخاب تیتر کذب "فراکسیون رهروان ولایت خواستار ابقای فرجی دانا شد" سعی در مخالف استیضاح نشان دادن این فراکسیون دارد.

جالب اینکه اسناد این خبرگزاری برای انتخاب چنین تیتری، صرفا مصاحبه با "غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" به عنوان یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت است که وی صرفا می‌تواند موضع خود را درباره استیضاح بیان کند در حالیکه موضع رسمی فراکسیون قاعدتا توسط دبیر فراکسیون باید اعلام شود که جناب آقای قاضی‌پور موضع فراکسیون درباره استیضاح را اعلام کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *