جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
در نشست هيأت دولت صورت گرفت:

هشدار احمدي نژاد از شكل گيري فتنه اي مقابل هدفمندي يارانه ها

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 159930
هشدار احمدي نژاد از شكل گيري فتنه اي مقابل هدفمندي يارانه ها
 رئيس‌جمهور گفت: قانون هدفمندي يارانه‌ها هنوز به طور كامل اجرايي نشده و بايد اهداف آن را با دقت در همه بخش‌ها به‌طور كامل اجرايي كرده و مراقب بود كه آسيبي به آن وارد نشود چرا كه دشمن از اجراي اين قانون سيلي خورده و چه‌بسا به دنبال فتنه‌گري باشد.

به گزارش جهان به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد در نشست هيأت دولت با استانداران سراسر كشور اقدامات انجام شده در سال جاري را بسيار ارزشمند و بزرگ دانست و گفت: در سال جاري به رغم اينكه براي اولين‌بار در تاريخ بودجه‌ريزي كشور ۲۰ درصد از درآمد نفت در صندوق توسعه ملي بلوكه و سنگين‌ترين تحريم‌ها عليه كشورمان اعمال شد اقدامات گسترده‌اي مانند قانون هدفمند كردن يارانه‌ها اجرايي شد، يك ميليون و ۶۰۰ هزار شغل ايجاد و طرح مسكن مهر گسترش يافت كه اين همه با معادلات مادي قابل تصور نيست.

وي افزود: سال ۸۹ اولين سالي بود كه متمم يا اصلاحيه بودجه ارائه نشد و كشور با همه فشارها و تحريم ها بانشاط و اميد اداره و خدمت رساني به مردم و عمران و آباداني كشور به خوبي پيش رفت و همه اينها ناشي از عنايات خداوند متعال و الطاف امام عصر(عج) است.

رئيس‌جمهور در ادامه با اشاره به تاسيس سازمان مهارت حرفه‌اي به وزرا و استانداران توصيه كرد در سال آينده اهداف اين سازمان را با جديت پيگيري كرده و در مسير تحقق شعار آن مبني بر هر ايراني يك مهارت تلاش كنند.

وي بر ضرورت استمرار مراقبت و هوشياري در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها تاكيد كرد و گفت: اين قانون هنوز به طور كامل اجرايي نشده و بايد اهداف آن را با دقت در همه بخش‌ها به‌طور كامل اجرايي كرده و مراقب بود كه آسيبي به آن وارد نشود چرا كه دشمن از اجراي اين قانون سيلي خورده و چه‌بسا به دنبال فتنه‌گري باشد.

احمدي‌نژاد بخش مسكن را مورد تأكيد قرار داد و گفت: بايد ساخت‌وسازهاي جديد را آغاز كرده و در كنار آن معماري شهري را هم مورد توجه قرار داد.

وي همچنين با اشاره به اهميت رفع مشكل بيكاري افزود: مي‌توان با همت و پيگيري‌هاي جدي مشكل اشتغال را در طي چند سال آينده برطرف كرد و مسئولان بايد مراقبت كنند تا اشتغال پايدار ايجاد و از اقدامات موازي در اين خصوص جلوگيري شود.

رئيس‌جمهور در ادامه توجه به امام عصر(عج) را در آغاز سال جديد مورد تأكيد قرار داد و اظهار داشت: بايد همواره به ياد امام عصر(عج) بود و ياد امام بودن در حقيقت ياد خدا بودن است به خصوص در لحظه تحويل سال خوب است كه انسان با دعاي فرج سال را تحويل كرده و براي سلامتي و فرج امام عصر(عج) و سلامتي رهبري عزيز دعا كند.

وي نوروز را هديه و عنايت خداوند دانست و گفت: همه پديده‌هايي كه انساني و ناب هستند و از عمق فطرت‌ها بيرون مي‌آيند، آسماني و ماندگار هستند؛ نوروز يكي از اين پديده‌ها است كه سرشار از توحيد، عشق، زيبايي و نو شدن است، چه بسا اگر نوروزهاي متوالي نبود، كدورت‌ها و غبارها در دل و انديشه انسان‌ها متراكم مي‌شد.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: استانداران بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كنند كه حداكثر استفاده از ظرفيت‌هاي نوروز به عمل آيد و تلاش شود كه مردم نوروز بي‌حادثه‌اي را شاهد باشند.

وي با اشاره به اينكه نوروز بركات فراواني دارد، گفت: مسافرت يكي از بركات نوروز است كه موجب تقويت همبستگي ملي و فعال شدن اقتصاد و توزيع ثروت در سراسر كشور مي‌شود؛ نوروز پيوندهاي اجتماعي را عمق مي‌بخشد و از اين‌رو بايد تلاش شود تا بستر مناسبي براي آسايش و رفاه مردم در استان‌ها فراهم و سال جديد با حداكثر شادي و اميد آغاز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Sweden
به کوری چشم همه بدخواهان نظام مردم با همراهی دقیق و دلسوزانه خود با دولت این طرح رو به سرانجام خوبی خواهند رسوند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر طرح بر خلاف نظر دشمنان خارجی و مخالفین داخلی دولت، خوب انجام گرفته است و باید مواظب بود که نتوانند این طرح بزرگ دولت را ناقص کنند.
Iran, Islamic Republic of
تراخدا يكي به داد مردم برسد اين سازمان هدفمندي يارانه ها اجازه ثبت شماره حساب نمي دهد خيلي از مردم سه روز علاف اين سايت شده اند. اين سازمان در روزهاي پايان سال موجب استرس وناامني خانوادها شده است.