جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عملکردسرخابی ها در فصل نقل و انتقالات

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 175635
رئیس هیئت فوتبال استان تهران از ثبت قرارداد ۲۰ بازیکن تیم پرسپولیس و ۶ بازیکن تیم استقلال در این هیئت خبر داد.
رئیس هیئت فوتبال استان تهران از ثبت قرارداد ۲۰ بازیکن تیم پرسپولیس و ۶ بازیکن تیم استقلال در این هیئت خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از مهر،حبیب الله شیرازی ضمن بیان این مطلب افزود: تیم‌های لیگ برتری تنها تا ساعت ۱۲ ظهر روز اول مردادماه فرصت دارند که قراردادهای خود را در هیئت‌های فوتبال سراسر کشور ثبت کنند. ما تا این تاریخ و زمان پذیرای باشگاه‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس هستیم تا قرارداد بازیکنان‌شان را ثبت کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به بلاتکلیفی دو باشگاه راه آهن شهرری و نفت تهران در فصل جاری پذیرای این دو تیم در هیئت فوتبال استان تهران نبودیم و تنها قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران با اشاره به فهرست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران گفت: علیرضا محمد، محمد منصوری، شیث رضایی، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی، مازیار زارع، حمید علی عسگری، سامان آقازمانی و روح الله سیفی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که از سال گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و این فصل باید در این تیم بازی کنند.

وی افزود: علی کریمی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، حسین بادامکی، علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، میثاق معمارزاده و مهرداد اولادی نیز هر کدام قراردادهای جدیدی را با باشگاه پرسپولیس به امضا رسانده‌اند.

شیرازی در ادامه از ثبت قرارداد مربیان تیم پرسپولیس حمید استیلی، سعید عزیزیان و محسن عاشوری در هیئت فوتبال استان تهران خبر داد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران همچنین در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: علی حمودی، میثم حسینی و جاسم کرار بازیکنانی هستند که در فصل نقل و انتقالات با تیم استقلال قرارداد امضا کرده‌اند. همچنین باشگاه استقلال قرارداد مهدی امیرآبادی، محسن یوسفی و حنیف عمران زاده را تمدید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *