جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۷

دونمازجماعت درمسجد نهاد ریاست‌جمهوری!

دوشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 175437
در حالی كه روز یكشنبه، تعداد زیادی از كارمندان دفتر ریاست جمهوری از اقامه نماز ظهر به امامت امیری فر امتناع كردند، دیروز نیز امیری فر دوباره در جایگاه محراب مسجد سلمان فارسی، حاضر شد كه واكنش نا مساعد نمازگزاران را در پی داشت .
به گزارش جهان به نقل از اعتدال امیری فر دیروز قصد اقامه نماز جماعت داشت كه با واكنش اكثریت نمازگزاران دفتر ریاست جمهوری روبرو شد و تنها تعداد معدودی از كارمندان پشت سر وی حاضر به اقامه جماعت شدند . این تعداد اندك نیز پس از اتمام نماز با برخورد سرد سایر نمازگزاران مواجه شده و سخنانی بین انها ردو بدل شد.

اعتدال نیوز افزود : یكی از روحانیون دیگر شاغل در نهاد ریاست جمهوری كه برای نماز ظهر در مسجد حاضر بود در صفوفی جداگانه به اقامه نماز جماعت پرداخت .

همچنین این دوگانگی سبب شد تعدادی از ثواب نماز جماعت بگذرند و نماز خود را به صورت فرادی ادا كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
امام عزيز فرمودند كه رمز پيروزي در وحدت كلمه است اگر اوضاع به همين منوال پيش برود ديگر امريكا و رژيم صهيونيستي چندان نبايد نگران باشند
تاريخ محل عبرت است
Iran, Islamic Republic of
درمکتب ایرانی اینگونه اعمال توصیه شده
خبر درد آوری بود . از بزرگان انتظار بزرگی است ، پس انشاالله با تدبر بزرگان اینگونه رویدادها را شاهد نباشیم !
این ها بازی دنیاست. خدا عاقبت همه را به خیر کند. ولی در تمامی رساله ها نوشته اگر در جایی نماز جماعت می خوانند و شخص یا اشخاصی طوری نماز بخوانند که بی احترامی به جماعت شود نماز آن شخص یا اشخاص باطل است.
امیری فر آزاد شد؟

چراااااااا؟
Iran, Islamic Republic of
خدا کسانی را که عامل تفرقه در امت اسلام هستند نبخشد
Iran, Islamic Republic of
حالا اولشه
Iran, Islamic Republic of
درمسجد محل كار ما نيز از اين مسايل مطرح نموده بودند.
در شرع اين حكم است كه حسن ظاهر و عدم شهرت به گناه كفايت ميكند.
Iran, Islamic Republic of
با این اوضاع ما می خواهیم بین فرقه های مختلف اسلامی ایجاد وحدت کنیم . واقعا " که !!!!!
Iran, Islamic Republic of
بیشتر کارمندان نهاد خیلی وقت است در اتاقهایشان نماز می خوانند ....
(کارمند نهاد)
Iran, Islamic Republic of
امام جماعت بودن با حمايت از فراماسون ها قابل جمع نيست!!
Iran, Islamic Republic of
رئيس دفتر رئيس جمهوري كه مسائل به اين سادگي را در اين مجموعه نمي تواند مديريت كند چطور به حضرت نوح (ع) و مديريت ايشان ايراد مي گيرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
شنیدن این امور واقعا جای خجالت دارد ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اون عزيزي كه به تمسخر فرمودند :‌منم باور كردم ! عرض كنم كه اولا قرار نيست از خادم انقلاب و شهدا بت بسازيم ضمنا محض اطلاع اينكه جناب جليلي جديدا اين ماشين رو استفاده مي كنه !‌قبلا يه پرايد سفيد داشتند ،‌ بنده در هفته حداقل يكي دوبار ايشون رو با اين ماشين مي بينم
Iran, Islamic Republic of
خدا به دادمون برسه ! این همه اختلاف یعنی چی ؟ این همه توصیه ی آقا مبنی بر کنار گذاشتن اختلافات رو واقعا اینطوری عمل میکنید ؟؟؟؟؟؟
اتفاقا به نظر من این عین اتحاده که اکثر این افراد راه خدا و دین و ولایت رو میشناسند و حاضر نیستند دینشون رو فدای بازی های دنیا کنند. مگر این که با این روش ها اعتراضات واقعی به گوش آقا احمدی نژاد برسه. توصیه ام به دیگر کارمندان نهاد که نمازشون رو فرادی یا در اتاق می خونند هم اینه که نمازشون رو به امامت امام دیگه ای یا حتی به صورت وحدت بخونند که اثبات کنند وحدتشون در پیروی از ولایت پابرجاست و اونهایی که تفرقه می اندازند در واقع کسان دیگری هستند! امروز شما در خط مقدم این جبهه اید پس لطفا هوای جنگمون رو داشته باشید.
سلام
خواهش می کنم اگر نگران اتحادید از نقل این چنین خبرهایی پرهیز کنید و بیشتر به مسائل اصلی بپردازید متشکر