شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۴

هجوم ریزگردها به ایلام و قطع 72 ساعته آب و برق

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 407231
نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس، با انتقاد از عملکرد استانداری ایلام در بحث وجود ریزگردها در این استان، گفت: در شرایط بد آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند.
هجوم ریزگردها به ایلام و قطع 72 ساعته آب و برق
به گزارش جهان، علی محمد احمدی در گفت و گو با خانه ملت درباره شرایط آب و هوایی استان ایلام در چند روز گذشته گفت: در چند روز گذشته مسئله وجود ریزگردها شرایط آب و هوایی استان ایلام را تحت تاثیر شدید خود قرار داد این در حالی است که مسئولان توجهی کافی به این موضوع نداشتند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این خصوص ادامه داد: مردم شهرهای استان ایلام به دلیل وجود ریزگردها در هوا با مشکلات فراوانی در چند روز گذشته روبرو شدند و شرایط برای بیماران بسیار دشوار است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: متاسفانه عملکرد استانداری و ادرات استان ایلام در انعکاس اخبار شرایط بحرانی آب و هوای استان و رسیدگی به مشکلات قابل دفاع نیست و حتی از سوی هیئت دولت نیز تاکنون نماینده ای برای بررسی مشکلات مردم به استان ایلام سفر نکرده است.

احمدی گفت: در شرایط بد آب وهوایی استان ایلام در چند روز گذشته، آب و برق بسیاری از شهرهای جنوبی این استان به مدت ۷۲ ساعت به دلیل عملکرد ضعیف سازمانهای ذی ربط قطع شد و حتی مراکز توزیع بنزین و نانوایی های نیز تعطیل بودند که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: از هیئت دولت و مسئولان مربوطه درخواست می کنم به مسئله ریزگرد ها در استان ایلام مخصوصا شهرهای جنوبی استان بصورت جدی توجه و تدابیر و برنامه های لازم برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راستي اين دولت و خانم ابتكار نمي خواهند هجوم ريزگردها به اين مناطق كشور را به دولت قبلي مربوط كنند ؟!!!

ههههههههههههههههه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مربوط کردند شما متوجه نشدی
سخنان نماینده مردم اهواز در حضور وزیر بهداشت در روز 22 بهمن را گوش کنید به عمق فاجعه پی خواهید برد
ایلامی
اقا اگ نمیتونید مشکل ایلامو حل کنید مارو بدید عراق
ایلام
Iran, Islamic Republic of
درسته که این روزها آسمان خوزستان خیلی خاکی بوده اما استان ایلام هم از این گرد و خاک بی نصیب نیست . اما متاسفنه صدای رسای هم در کار نیست
با تشکر از جهان
در جواب ایلامی هم باید بگم به جای کل مردم استان حرف نزنن . مردم استان ایلام عشق و ارادت و حمایت و دلبستگی خودشون رو به نظام جمهوری اسلمی در هشت سال جنگ تحمیلی و در کلیه راهپیمایی ها و صحنه های حمایت از امام و رهبر و انقلاب به نمایش گذاشتن