جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۲
یک کارشناس مسائل خاورمیانه مطرح کرد

پیش‌بینی یک جنگ گسترده تا جنوب قنیطره

حزب‌الله در پاسخ ابتکار عمل را به دست گرفت
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 404432
کارشناس مسائل خاورمیانه درگیری موجود بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی را مقدمه یک جنگ گسترده خواند که منحصر به جنوب لبنان نبوده و ممکن است به جنوب قنیطره نیز کشیده شود.
به گزارش جهان، حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حمله حزب‌الله به رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا اظهار داشت: اتفاقی که در مزارع شبعا رخ داد تجلی پیام اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله بود که اعلام کرد صهیونیست‌ها پناهگاه‌های خود را آماده کنند که انتقام شهدای حزب الله و سردار الله‌دادی در قنیطره بود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی ابتدا تلاش کرد تا حزب‌الله و ایران را وادار به یک عکس‌العمل غیرحساب‌شده کند، اما حزب‌الله همانطور که اعلام کرده بود زمان و مکان پاسخ این عملیات را خود تعیین کرد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه درگیری موجود را مقدمه یک جنگ گسترده خواند که منحصر به جنوب لبنان نبوده و ممکن است به جنوب قنیطره نیز کشیده شود.

هانی‌زاده ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند بلافاصله به یک پیروزی دست خواهد یافت که برای انتخابات ۲۸ اسفند مجلس کنیست خوراک خوبی خواهد بود تا حزب لیکود به پیروزی برسد اما وضعیت میدانی و کشته شدن حدود ۲۰ تن از سربازان زبده صهیونیستی نشان می‌دهد که ابتکار عمل در دست حزب‌‌الله است و اگر درگیری‌ها ادامه یابد رژیم صهیونیستی مانند جنگ ۵۱ روزه دچار شکست سنگینی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ازصفحه روزگارمحوشون میکنیم
علي
Iran, Islamic Republic of
آنوقت به ياري خدا و تلاش فرزندان خامنه اي و رهروان خميني کبير اسرائيل بايداز خير شبعا و اين بار از خير جولان بگذرد . بلنديهاي جولان خوراک يک سرشب عمليات بر وبچه هاي بسيجي ايراني لبناني و سوري است و....پس پناهگاه که چي صهيونيستها پاسپورت هايشان را آماده کنندبراي فرار