جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۱۸

"دست پس" و "پای پیش" دولتی‌ها در برخورد با رسانه‌های منتقد

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶
کد مطلب: 454437
همزمان روزنامه دست چندم «مردم‌سالاری» تیتر اول سفارشی خود را به عنوان «تحریم بی‌اثر نمایشگاه مطبوعات به بهانه تحدید قلم!» اختصاص داد. روزنامه جمهوری اسلامی نیز در تیتر صفحه اول خود از قول معاون مطبوعاتی مدعی شد «همه طیف‌ها در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند».
"دست پس" و "پای پیش" دولتی‌ها در برخورد با رسانه‌های منتقد
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سایت وابسته به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد می‌گوید «ای کاش دلواپس‌ها برای همیشه نمایشگاه مطبوعات را تحریم کنند».

خبرآنلاین در مطلبی با عنوان مذکور و ضمن ادعای اینکه نشریات مغرض، تندرو و تخریب‌گر هستند مدعی شد: عقبه فکری این رسانه‌ها در کشور، در خوش‌بینانه‌ترین حالت، ده درصد کل جامعه را تشکیل می‌دهد. همزمان روزنامه دست چندم «مردم‌سالاری» تیتر اول سفارشی خود را به عنوان «تحریم بی‌اثر نمایشگاه مطبوعات به بهانه تحدید قلم!» اختصاص داد. روزنامه جمهوری اسلامی نیز در تیتر صفحه اول خود از قول معاون مطبوعاتی مدعی شد «همه طیف‌ها در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.»

تقلای سایت وابسته به انتظامی و برخی نشریات همسو برای بی‌اهمیت‌نمایی عدم شرکت مطبوعات معترض به «تبعیض در پرداخت یارانه» و «اعمال فشار و محدودیت علیه منتقدان» در حالی است که معاون مطبوعاتی و برخی مقامات دولتی طی یک هفته گذشته، لابی گسترده و التماس‌گونه‌ای را برای فریب مطبوعات منتقد و بازگرداندن آنها به نمایشگاه انجام داده بودند اما اکنون که این عملیات فریب نتیجه نداده و منتقدان، افکار عمومی را متوجه نمایشی بودن تکریم مطبوعات و بی‌صداقتی برخی دولتمردان کرده‌اند، از زاویه مخالف وارد ماجرا شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه با اتهام تندروی وافراطی گری پس زده می شوند تا حلقه رسانه های زنجیره جریان خاص مردم را شستشوی مغزی بکند
س
جوابشان را رییس قوه قضائیه داد
کافی است ، اما مگر از رو میرن سنگ پا ۰۰۰
عین سین
Iran, Islamic Republic of
برخی حالا آب پیدا کردند،ملت دارند می بینند که چه شناگران بی پروایی هستند!! اما باید بدانند که امت اسلامی در سایه ولایت افراد خیلی ماهرترشان را در امواج خود غرق کرده است
تدبیر...........
Iran, Islamic Republic of
انتقاد موقوف...........
فریدون اینجا، فریدون آنجا ، فریدون همه جا
این دولت فقط دوست دارد از او به دروغ تعریف کنند حتی اگر با زجر هم زندگی کنی حق نداری انتقاد کنی راستی معنای تدبیر و امید را برایم تعریف کنید. ههه
دست چندم یعنی چی؟!!! اینگونه ادبیات جای سوال ندارد؟
دست چندم یعنی اینکه این روزنامه را با تلفن هماهنگ می کنند که چه تژتر بزند و روزنامه باید ببیند روزنامه های دیگر اصلاح‌طلب چه تیتر می زنند و آن هم خبرهای آنها را مطرح می کند ۰۰۰
آقا اجازه: دست چندم یعنی روزنامه ای که مطالب دیگر روزی نامه های اصلاح طلب را نشخوار میکند
Iran, Islamic Republic of
همچین می گویید برخورد با رسانه های منتقد که مثل اینگه فراموش کردید رسانه های اصلاحطلب را بصورت فله ای می بستند کدام رسانه یا روزنامه های شما را بستند. کدام روزنامه نگار اصولگرا بیکار شد. ان موقع که روزنامه های اصلاح طلب را می بستند شماها کجا بودید تا از همکارانتان دفاع کنید. حالا زست اپوزیسیون را گرفتید. اینکارها تماما بهانه است. شماها بعد از حل مسئله هسته ای و بخاطر شکستی که در این پروزه خوردید حالا منتظر هر بهانه ای هستید تا با دولت برخورد کنید. نمایشگاه مطبوعات یکی از این کارهاست. جالب است که روزنامه ها و رسانه های تندروی اصولگرا که اگر اسم رویشان رابردارید تماما نشان دهنده یک روزنامه یا رسانه خواهند بود بحث تحریم را انجام دادند. حالا احتمال هم دارد که در بین این رسانه های اصولگرا افرادی به نام نفوذی وارد انها شده باشند و این رسانه ها را در اقدامی مشترک وادار به تحریم یکی از ویترینهای مهم جمهوری اسلامی کرده باشند. بنابراین باید این نفوذیها را در بین این رسانه ها شناسایی کرد.
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ای که به امام حسین توهین کند و عزاداری ها را خودزنی معرفی نماید؛ شهدا و رزمندگان را به سخره بگیرد؛ احکام اسلامی را بی پروا ضد حقوق بشری بخواند؛ امام خمینی را به موزه تاریخ بفرستد و... هم روزنامه اش باید بسته شود هم روزنامه نگارش بیکار.
مملکت شیعه جای کفار و مرتدین نیست
Iran, Islamic Republic of
نفوذی آن کسی است که به رئیس جمهور می گوید که محکوم امنیتی سابقه دار را سرمایه نظام بخواند.

اقای رئیس جمهور علیکم بالاقرباء!!!
فعلا که تمامی نفوذی ها از بین جریان اصلاح‌طلب خارج می شود !
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اصلا" خودت فهميدي چي گفتي ؟؟؟؟؟
عهلی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم چه زیبا وراست گفتی این روزنامه ها تممیت خواهان هستند
سرور
نوشته ات هم مثل اسم و فکرت پر از غلط است.
الا طیفهای دلسوز به منافع ملی
Germany
اخی! مردم سالاری دست چندمه اونم وقتی تو کیهان بگین!