شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۲
تخریبها همچنان ادامه دارد;

ماجرای کود انسانی 20 میلیاردی از زبان زنگنه

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 49093
وزير دولتهاي اصلاحات و سازندگي گفت: ما توهم ثروتمند بودن داريم و درآمد ما آنقدر نيست که حتي با مديريت خوب هم درست توزيع شود و تنها راه ما اين است که وارد چرخه توسعه شويم.

به گزارش خبرنگار جهان  بيژن زنگه در ميزگرد نفت، صنعت و توسعه که در همايش از آرمان جمهوري اسلامي تا جمهوري اسلامي آرماني در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد افزود: زماني که مردم ما در مواجهه با رئيس جمهور ميليونها نامه مي دهند نشانه اين است که همه انتظار دارند که مشکلاتشان را دولت حل کند.

وي گفت: مردم مي خواهند دولت حداکثر مداخله را در بازار داشته باشد و ملت ما دولت سالار هستند.

زنگنه در بخش ديگري از سخنانش افزود: با مردم بايد با اعداد و ارقام سخن گفت و کشور با کلماتي چون " شدني است " و " ما مي توانيم " اداره نمي شود.

وي درآمدهاي نفتي را براي دولت و مردم بادآورده دانست و گفت : اين پولها مي تواند صرف سرمايه گذاري و صرف واردات پرتقال و انگور شود.  در سه سال اخير حدود 200 ميليارد ريال درامد نفتي به کود انساني تبديل شد.

وزير دولتهاي هاشمي و خاتمي، صنعتي شدن را تنها راه توسعه يافتگي خواند و گفت: بايد مسئولان نظام قبول کنند که کشور داري و اقتصاد علم است.

وي در پايان در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان مبني بر اينکه درآمدهاي نفتي ما در 4 سال اخير چه شده است گفت: ما هم دقيق نمي دانيم اما توزيع اين درامدها مانند گوسفند چاقي بود که گوشت هاي آن به برخي خواص رسيد و استخوانهايش نصيب فقرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ببینم چرا انتتقاد از این عالیاجناب زنگنه که در زمان تصد یش شر کت نفت راتبد یل به باند ما فیای نفت کرده بود را در سا یت منتشر نمی کنی و فقط تخر یب ها و شا یعه ها ی این حضرات از خد ا بی خبر را سر یعا منعکس می کنی نکنه با اینا سر و سری داری؟
یعنی نظر شما اینست که در16سال حاکمیت شما برعکس بوده وگوشت ها نصیب فقرا واستخوانها نصیب خواص شده