جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

نامه دانشجویان بورسیه به «دکتر سلامی‌ها»

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 431027
جمعی از دانشجویان بورسیه به در نامه ای به مجموعه طنز «دکتر سلام» اعلام کردند: گریه جانکاه، بغض دائم و غرور لگد مال شده ما دانشجویان دکتری بورسیه نتوانست برنامه سیاسی جریان فتنه را خنثی کند.
به گزارش جهان، جمعی از دانشجویان بورسیه نامه ای به اعضای مجموعه طنز دکتر سلام ارسال کردند که متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دکتر سلامی‌ها، سلام

علت این سلام و این پیام این است که گریه جانکاه، بغض دائم و غرور لگد مال شده ما دانشجویان دکتری بورسیه نتوانست برنامه سیاسی جریان فتنه را خنثی کند و حتی نتوانست موجب حساسیت و واکنش دوستان حق طلب و ارزشی ما شود. تلخ تر از همه اینجاست که ما فقط از شما می خواهیم که پیگیر محاکمه و تفهیم اتهام ما باشید!. ما هنوز پس از ۱۵ ماه آشفتگی و صادر شدن حکم نابودی مان ،هنوز متوجه گناه خود نشده‌ایم و هیچ محکمه و دادگاهی حاضر به پذیرش ما و اجرای عدالت نیست!

علت ارسال این پیام این است که شما هم در نقش و رسالت تاریخی خود در صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن، اکنون باید وارد میدان مین فتنه گران شوید و بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان مظلوم بورسیه را به اعجاز خنده و طنز از میان هزاران تله هوشمند نجات دهید.

امروز تیر تیز طنز تلخ شما باید بر چشم فتنه گران فرصت یافته بنشیند و سناریوسازی رسانه ای و هجمه های سنگین برنامه ریزی شده آنان را مختل نماید. حمله به نیت و جهت فتنه گران فریضه ای است که اگر امروز انجام نشود، فردا قضا خواهد شد و دانشگاه و آموزش عالی ما از دست خواهد رفت.

دروغ های پی در پی در مورد بورسیه‌ها از جمله بهانه کردن درخواست نهادهای نظارتی، تشکیل کمیته های فرمایشی و عدم تمکین به آرای کمیسیون اصل نود، باید دستمایه خنده و تبسمی شود که در پس آن دریای غیرت، حق خواهی و آگاهی مردم را در مقابل جریان سیاه فتنه و دروغ پردازی ها و دورویی های آن، به خروش آورد.

امروز فتنه گران به آخر خط رسیده‌اند و دروغ های خود را یکی پس از دیگری برملا شده و بی اثر می بینند. استفاده سیاسی خود در همه سطوح را از این قضیه برده اند و در حال حاضر همانند سال ۸۸ خود را در مقابل قانون و چند صد سوال بی پاسخ از عملکرد و وضعیت خود در این حوزه می بینند. اگر چه مطمئنیم که آنها هرگز به قانون تمکین نخواهند کرد، اما می دانیم که در نهایت باید همچون سال ۸۸ در مقابل فهم و درک مردم، کوتاه آمده و از رویه فتنه گرانه خود دست بکشند.

اکنون پاشنه آشیل فتنه گران اطلاع رسانی صحیح و صریح است و در خاموشی کامل رسانه ملی، سنگینی این بار بر دوش شما خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صمد فولادی
Iran, Islamic Republic of
دانشجویان و دانش آموختگان مظلوم!؟ بورسیه
مظلوم زمان
مسلمانان آیا کسی هست که یاریمان کند؟