پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

خواهش عجیب یک جادوگر از مهدی رحمتی

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 442322
یک شخص ناشناس وقتی مهدی رحمتی را دید به او گفت: من یک کلید دارم که می‌توانم آن را در اختیارت بگذارم تا تمام پنالتی‌ها را مهار کنی. یک کلید دیگر هم دارم که برای گرفتن تک به تک‌ها می‌توانی از آن استفاده کنی. دروازه‌بان استقلال هم از این شخص خواست که چنین حرفی را مطرح نکند و سپس به محل تمرین رفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های استقامتی و هوازی را پیگیری کرد. شاگردان پرویز مظلومی امروز کم‌تر با توپ تمرین کردند و به‌دلیل استراحت روز گذشته زیرنظر قربانعلی‌پور کار استقامتی انجام دادند.

* قبل از شروع تمرین امروز جاسم کرار و پروپیچ دو بازیکن خارجی استقلال با هم گفت‌وگو کردند.

* تمرین امروز یک حاشیه جالب داشت. یک شخص ناشناس وقتی مهدی رحمتی را دید به او گفت: من یک کلید دارم که می‌توانم آن را در اختیارت بگذارم تا تمام پنالتی‌ها را مهار کنی. یک کلید دیگر هم دارم که برای گرفتن تک به تک‌ها می‌توانی از آن استفاده کنی. دروازه‌بان استقلال هم از این شخص خواست که چنین حرفی را مطرح نکند و سپس به محل تمرین رفت.

در ادامه آن شخص که تقریباً میان‌سال هم بود سراغ وحید طالب‌لو رفت و مشابه همان صحبت‌ها را به دروازه‌بان دیگر استقلال گفت:. طالب لو هم با تعجب به او نگاهی کرد و حرف‌های او را می‌شنید، اما بی تفاوت از کنارش در شد سپس زیر نظر تراب‌پور تمرینات را آغاز کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که ادعای شخص موردنظر بی‌شباهت به درخواست بعضی جادوگران فعال در فوتبال نبود و البته وی بعد از ناکام شدن در جلب رضایت دو گلر استقلال حتی سراغ پزشک تیم استقلال هم رفت، اما از او هم ناامید شد. نکته جالب اینجا بود که میلاد فخرالدینی وقتی شنید این شخص چنین پیشنهادی می‌دهد با خنده و کنایه به او گفت: کلیدی برای گل‌زنی نداری؟!

* پرویز مظلومی با لباس ورزشی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و خیلی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان در قالب دو گروه حرکت پرش از روی موانع را انجام می‌دادند

* منصور پورحیدری برخلاف روزهای گذشته،‌امروز با لباس ورزشی در تمرین استقلال حاضر بود.

* ریوالدو مثل روزهای گذشته در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان روز جمعه در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL...
چغوک
نکنه کلید همین آقای اعتدال که گمشده ایشون پیداش کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نیما راسخ
Romania
جادوگر را هرچه زودتر دستگیر کنند.من شک ندارم که «کلید» مذکور را از گاوصندوق دفتر ..
فراز
مطمئنا کلید حاج شیخ ...است که دوسال و چند روز است که کل .. دنبال ان هستند .
United States
این کرار ابرو ایران و استقلال را می برد ادم از یه سوراخ چند بار نیش می خورد بس است